Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 142 280,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 711,40 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Хмельницький заклад дошкільної освіти № 37 "Незабудка" Хмельницької міської ради Хмельницької області |
ЄДРПОУ: | 33282361 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пацалюк Юлія Дмитрівна |
Телефон: | +380382630165 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вул. Перемоги, 15 А |
0 |
Під час розгляду пропозиції Учасника ФОП Гарист Володимир Михайлович (ЄДРПОУ / ІПН 1775916636), було виявлено наступні невідповідності: -Згідно Тендерної документації подано сертифікат ДСТУ ISO 14024:2018 Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу І. Принципи та процедури (ISO 14024:2018, IDT) виданого на ім’я ФОП Салабай Ігор Олегович, так як даний сертифікат може бути виданий на ім’я учасника або перевізника, просимо надати підтвердження того, що ФОП Салабай Ігор Олегович є перевізником. -Учасником не подано гарантійний лист, про те, що термін придатності Товару на момент поставки повинен бути не менше 80% від основного терміну придатності згідно технічних умов на виробництві. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника протягом 2-х днів. Просимо виправити невідповідності протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.