Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-01-2024, 00:00
ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо (М’ясо яловиче І категорії першого сорту охолоджене, м’ясо свинини І категорії першого сорту охолоджене, філе куряче охолоджене).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 299 325,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 993,25 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПОЧАТКОВА ШКОЛА ІМЕНІ СОФІЇ РУСОВОЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 42242146 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олег Ганчак |
Телефон: | +380962506992 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Василіянок, буд. 28 |
1 |
Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив: 1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 41 Особливостей зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 1 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1.Додатком 1 «Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей» серед переліку документів, які вимагаються подати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам, зазначено, що У складі своєї пропозиції Учасник повинен надати в електронному вигляді, шляхом завантаження на електронний майданчик, наступні документи: гарантійний лист Учасника, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля з переліком цих заходів; Учасник не надав гарантійний лист. 2.В п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Таблиці 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям:» Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник надає,- «Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 3 , про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). За довідкою про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація про який (які) повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір з поставки товару відповідно до предмету даної закупівлі у відповідності з Державним класифікатором ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо (яловичина, свинина, філе куряче охолоджене) Разом з довідкою Учасник надає копію(ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного повністю виконаного договору (договорів), з додатками, додатковими угодами (за наявності)що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження виконання наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) Учасник надає копії документів (, копія накладної \ накладних щодо поставки вказаної продукції).» Учасник надав договір в якому міститься інформація про постачання продуктів (капуста, хек, молоко), не передбачених кодом аналогічного договору, зазначеного в вимогах тендерної документації. Замовник звертається до учасника торгів привести у відповідність до вимог тендерної документації тендерну пропозицію та надати інформацію про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі та всі необхідні документи для підтвердження критерію. Вирішив 1.Звернутися до Учасника виправити вказані невідповідності та надати необхідні документи 2. Оприлюднити інформацію у відповідності вимог чинного законодавства
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.