Період оскарження умов закупівлі - по 09-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-01-2024, 00:00
Овочі та фрукти (Капуста білокачанна, буряк столовий, морква, цибуля ріпчаста, яблука, помідори, огірок,лимони, банани, груші).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 247 990,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 479,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПОЧАТКОВА ШКОЛА ІМЕНІ СОФІЇ РУСОВОЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 42242146 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олег Ганчак |
| Телефон: | +380962506992 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Василіянок, буд. 28 |
1 |
Пунктом 41 Особливостей зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 1 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1.Учасник надав договір № 107 від 25 січня 2023 року , укладений з Івано-Франківською державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Пунктом 6.1 передбачено, що договір діє до 31.12.2023 року. Пункт 6.1 передбачає пролонгацію договору. Замовник звертається до Учасника підтвердити продовження дії договору укладеного з Івано-Франківською державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на 2024 рік . 2.Форма 1 інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази передбачає , що для підтвердження наявності в Учасника відповідного обладнання та матеріальної бази (складів, приміщень, транспортних засобів, тощо), Учасник повинен надати сканкопії документів, підтверджуючі правовий статус (володіння/користування), завірені належним чином. Учасник надав інформацію про наявність транспортного засобу , який перебуває в оренді та надав договір №11 оренди транспортного засобу, укладеного 01.01.2022р. Пунктом 4.1 цього договору передбачено, що термін дії договору з 01.01.2022 по 31.12.2022 року. Таким чином замовник просить учасника надати підтвердження правового статусу користування вказаним транспортним засобом згідно діючого договору оренди. 3. Пунктом 3 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації замовник звертається до учасника надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 3 , про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Разом з довідкою Учасник надає копію(ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного повністю виконаного договору (договорів), з додатками, додатковими угодами (за наявності)що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження виконання наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) Учасник надає копії документів (, копія накладної \ накладних щодо поставки вказаної продукції). Учасник надав аналогічну угоду №278 від 13.06.2022 року, укладену з відділом освіти Галицької міської ради. Сума договору- 183 824,00 грн з ПДВ. Учасник надав додаткову угоду на зменшення суми договору . Вартість за додатковою угодою – 104155,00 грн В файлі «Накладні до аналогічного договору» учасник надав копії накладних на суму 8399,71 грн + 14180,55 грн + 20235,93 грн . Надана інформація не підтверджує виконання договору з додатками в повному обсязі. 4. Пунктом 2 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації замовник звертається до учасника надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 2, в якій зазначається інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для поставки , що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (освіта, посада, кваліфікація тощо)*. За довідкою щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід для надання послуг з предмета закупівлі, інформація про яких повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. 1) наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності); або 2) цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками; 3) Учасник не надав : -наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності); або -цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або - інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками Вирішив 1.Звернутися до Учасника надати відсутні документи та підтвердження необхідної інформації на вимогу тендерної документації згідно переліку , зазначеного в обгрунтуванні. 2. Оприлюднити інформацію у відповідності вимог чинного законодавства
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.