Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 18-01-2024, 00:00
найбільш відповідний код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 625 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 8 125,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 6 000,00 UAH |
Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 41054026 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Євгенія Янжула |
Телефон: | +380577407435 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 62481, Україна, Харківська область,смт. Рогань, вул. Тарасенка Георгія Героя України, буд. 1 |
13 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
порушив вимоги частини четвертої статті 33 Закону
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-03-2024, 00:03
Період оскарження:
з 22-02-2024, 11:38 по 04-03-2024, 00:00
Документи:
1. Відповідно до додатку 1 тендерної документації, у разі надання аналогічного договору, укладеного із Замовником, який не відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому здійснювалося постачання згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. Учасником надано: - Лист-відгук ФОП Корх С.В. по ДОГОВОРУ №1/10-23 від 06 листопада 2023 року; - Договір поставки №1/10-23 від 06 листопада 2023 року з ФОП Корх С.В вартістю 96750,00 грн. ; - акт приймання-передачі від 10 листопада 2023 року на суму 96750,00 грн. - Договір поставки №2/12-23 від 04 грудня 2023 року з ФОП Ольховська ОЛЕНА АНАТОЛІІВНА вартістю 172000,00 грн. ; - акт приймання-передачі від 07 ГРУДНЯ 2023 року на суму 172000,00 грн.; - лист-відгук ФОП Ольховська ОЛЕНА АНАТОЛІІВНА по договіру поставки №2/12-23 від 04 грудня 2023 року Відсутні банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому здійснювалося постачання згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. 2. відповідно до додатку 2 тендерної документації вимагається ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Учасником надано ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій не зазначено адреса банку, у п.2 вказується Строк дії нашої тендерної пропозиції складає 95 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає п.4 р.3 тендерної документації. 3. відповідно до п.6 тендерної документації необхідно надати інформацію з описом щодо застосування заходів із захисту довкілля. Учасником надано Довідка(інформація) щодо застосування заходів із захисту довкілля, в якій відсутній опис щодо застосування заходів із захисту довкілля. 4. Відповідно до п.2 р.3 тендерної документації вимагається електронна банківська гарантія, в якій зокрема, повинно бути в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 100 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Учасником надано ГАРАНТІЯ № 2024/3/33 /T від «09» січня 2024 року АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮНЕКС БАНК», в якій зазначено Інформація щодо тендерної документації: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями Деревина дров’яна, код ДК 021:2015 - 03410000-7 - Деревина (деревина) нова редакція, затверджена Рішенням уповноваженої особи Протокол від 02.01.2024р. Проте, тендерна документація нова редакція затверджена Рішенням уповноваженої особи Протокол від 12.01.2024р. Строк дії ГАРАНТІЇ № 2024/3/33 /T від «09» січня 2024 року 98 робочих дні що не відповідає п.2 р.3 тендерної документації. 5. відповідно до п.6 р.3 тендерної документації Учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) кожного найменування товару з переліком його технічних характеристик згідно з Додатком 3 до тендерної документації, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що виданий не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Учасником надана В якій не зазначено така технічна характеристика як вологість(вологість дров повинна становити не більше 30%) 6. відповідно до п.1 р.3 тендерної документації вимагається гарантійний лист від учасника торгів щодо відсутності будь-яких письмових претензій, зауважень, кримінальних проваджень з боку Замовників торгів у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі; Учасником не надано відповідний гарантійний лист. 7. відповідно до п.1 р.3 тендерної документації вимагається інформація про отримання підтвердного документу Міністерства внутрішніх справ України про непритягнення до кримінальної відповідальності керівника Учасника/учасника-фізичну особу-рідприємця/фізичну особу (з зазначенням усіх реквізитів документу та інформації вказаної у документі для перевірки його легітимності); Учасником не надано відповідна інформація. 8. відповідно до п.5 р.6 тендерної документації Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю.На підтвердження можливості оформлення банківської гарантіі надається у складі пропозиціі довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії.
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2 р.3 тендерної документації вимагається електронна банківська гарантія, в якій зокрема, повинно бути в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції), що має бути підтверджено у складі пропозиції окремою довідкою. Учасником надано ГАРАНТІЯ № 2024/3/39/T від «17» січня 2024 року АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮНЕКС БАНК», в якій зазначено Інформація щодо тендерної документації: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями Деревина дров’яна, код ДК 021:2015 - 03410000-7 - Деревина (деревина) нова редакція, затверджена Рішенням уповноваженої особи Протокол від 08.01.2024р. Проте, тендерна документація затверджена Рішенням уповноваженої особи Протокол від 12.01.2024р. Учасником не підтверджено у складі пропозиції окремою довідкою що гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлену банківську гарантію та довідку, що гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції) Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 2 тендерної документації вимагається ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Учасником надано ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій зазначено Строк дії нашої тендерної пропозиції складає 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає п.4 р.3 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 та п.4 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму тендерної пропозиції з вірним зазначенням строку дії тендерної пропозиції. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 тендерної документації договір, у разі укладання його із Замовником, який відноситься до Замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. Учасником надано Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій наводиться інформація по договору № 210 про закупівлю товарів від 18 грудня 2023 року з САВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ . Учасником не надано акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем. В складі тендерної пропозиції міститься накладна від грудня 2023 року№6/12 де ордержувачем є Савинська селищна рала Ізюмського району ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ по іншому договору, а саме №189. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту поставки товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.