Період оскарження умов закупівлі - по 06-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-01-2024, 00:00
Сир кисломолочний 9% фасований
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 199 650,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 996,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради» |
| ЄДРПОУ: | 03092209 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олег Ганчак |
| Телефон: | +380962506992 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76011, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Медична, буд. 15 |
3 |
Пунктом 43 Особливостей передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно вимог пункту 2 таблиці 1 додатку 1 , - Інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» передбачено, що Учасником надається Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 3 , про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). За довідкою про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація про який (які) повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір з поставки товару відповідно до предмету даної закупівлі у відповідності з Державним класифікатором Сирні продукти (ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти). Разом з довідкою Учасник надає копію(ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного повністю виконаного договору (договорів), з додатками, додатковими угодами (за наявності)що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження виконання наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) Учасник надає копії документів (, копія накладної \ накладних щодо поставки вказаної продукції) в повному обсязі виконання договору. Учасник надав в таблиці посилання на договір 02\19 від 02.01.2019 , укладений з ДНЗ «Струмочок» м.Калуш. на закупівлю молока жирністю не менше 2,5 % та договір 020-032\2 від 03.01.2020 року, укладений з Калуським НРЦ на закупівлю молока непастерихованого Згідно ДК 021:2015: молоко має код - 15510000-6 - Молоко та вершки Також учасником надано посилання в таблиці на аналогічний договір 020-032\2 від 03.01.2020 року, укладений з Калуським НРЦ на закупівлю сметани. Також подано посилання на договір 2230\3 від 9.01.2021 з ЗДО Сонечко с.Загвіздя . Перевірити вказану угоду на відповідність ДК 021-2015 немає можливості через відсутність в кабінеті замовника. Згідно практики закупівлі сметана закуповується за кодом ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні Замовником оголошено закупівлю за кодом ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти. Саме за цим кодом мали бути надані підтверджуючі документи. Учасник надав довідку про виконання аналогічного договору\договорів, яка не відповідає Формі 3 тендерної документації На виконання вимоги замовника щодо надання учасником торгів інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази , учасник надав Договір № 01/021 оренди приміщень та обладнання від 01.01.2021 , термін дії договору згідно п.4.3 - до 31 грудня 2022 Також учасником надана угода № 01\01\2023 оренди приміщень та обладнання від 01.01.2023 , термін дії договору згідно п.4.3 - до 31 грудня 202 В Формі 1 замовник зазначив: Для підтвердження наявності в Учасника відповідного обладнання та матеріальної бази (складів, приміщень, транспортних засобів, тощо), Учасник повинен надати сканкопії документів, підтверджуючі правовий статус (володіння/користування), завірені належним чином. Договора оренди\користування тощо, якщо будуть надані учасником, повинні бути діючі на весь період постачання продукції. Замовник вважає за необхідним отримати від учасників підписаний учасником проект Договору згідно Додатку 4 до тендерної документації. Учасник не надав. Також відсутні (вимога тендерної документації Перелік інших документів, що має надати учасник ): 1.Лист довільної форми щодо країни походження товару. 2.Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». 3.гарантійний лист довільної форми з вихідним номером, датою видачі та підписом Учасника, що строк придатності на момент поставки становить 85% від загального терміну зберігання; 4.гарантійний лист Учасника, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля;\ 5.експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією / протоколи випробувань на відповідність продукції за предметом договору вимогам діючих нормативних документів (за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками, показниками безпеки); 6.Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що ______(найменування Учасника) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. В тендерній документації зазначено, що у разі відсутності в учасника документу, передбаченого цим оголошенням або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу, який містить відповідні відомості. Таким чином учаснику необхідно привести у відповідність інформацію щодо виконання аналогічних договорів і інформацію про наявність обладнання та матеріально- та надати довідки у відповідності до вимоги замовника щодо предмета закупівлі Вирішив 1.Звернутися до Учасника надати: 1.1. Документи, що підтверджують інформацію Учасника про відповідність його кваліфікаційним критеріям та документи, які відсутні в тендерній пропозиції учасника згідно вказаного вище переліку 2. Оприлюднити інформацію у відповідності до вимог чинного законодавства
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.