Період оскарження умов закупівлі - по 06-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 331 500,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 315,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Здолбунівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Бджілка" Здолбунівської міської ради Рівненської області |
ЄДРПОУ: | 22566825 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Швед Людмила Володимирівна |
Телефон: | 380682103057 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 35702, Україна, Рівненська область,Здолбунів, Вулиця Захисників Маріуполя , будинок 3 А |
5 |
1. Про розгляд пропозиції учасника ФОП МАКСИМЧУК ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ поданій у закупівлі «М’ясо (свинина, курятина) ДК 021:2015: 15110000-2», ідентифікатор в системі Прозорро: UA-2024-01-01-000416-a, оголошеної Здолбунівським заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Бджілка" Здолбунівської міської ради Рівненської області 01.01.2024 року. 2. Публікація в системі Вимоги про виправлення встановлених невідповідностей у поданій пропозиції учасника ФОП МАКСИМЧУК ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ . Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», вимога щодо виправлення невідповідностей має складатися з: -переліку таких невідповідностей; -посилання на вимогу (вимоги) в тендерній документації щодо яких виявлені невідповідності; -переліку документів та або інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності. Під час розгляду першого питання порядку денного : Під час розгляд пропозиції учасника ФОП МАКСИМЧУК ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ поданій у закупівлі «М’ясо (свинина, курятина) ДК 021:2015: 15110000-2» ідентифікатор в системі Прозорро: UA-2024-01-01-000416-a, оголошеної Здолбунівським закладом дошкільної освіти (ясла-садок) "Бджілка" Здолбунівської міської ради Рівненської області 01.01.2024 року встановлено наступні невідповідності учасника у Тендерній пропозиції : 1. Відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації Замовника Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі встановлено На підтвердження спроможності доставити товар спеціалізованим транспортним засобом у складі пропозиції учасники надають технічний паспорт на автомобіль, або в разі залучення автомобіля на договірних засадах – чинний договір оренди транспортного засобу та погодження власника транспортного засобу про використання автомобіля (в погодженні зазначити номер процедури закупівлі в якій залучатиметься транспортний засіб). Виконавець гарантує, що забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентарю, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни. У складі пропозиції надати медичну книжку особи, що супроводжуватиме товар у транспортному засобі до замовника. Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, що підтверджують відповідність товару державним стандартам, походження, безпечність і якість: - Оригінал сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 «Система керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі» ( ISO 22000:2018) виданого на ім’я Учасника. Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. На підтвердження надати Атестат про акредитацію з додатком, що підтверджує сферу акредитації Органу з сертифікації систем управління якістю. - Договір про надання послуг по ветеринарному обслуговуванню, чинний на момент подання пропозиції. 1.1. Відповідно до умов Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Обов’язковий реквізит електронного документа - обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили. Вирішила: З метою усунення невідповідностей учасник повинен надати : 1. Оригінал сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 «Система керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі» ( ISO 22000:2018) виданого на ім’я Учасника. Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. На підтвердження надати Атестат про акредитацію з додатком, що підтверджує сферу акредитації Органу з сертифікації систем управління якістю. 2. Договір про надання послуг по ветеринарному обслуговуванню, чинний на момент подання пропозиції. 3. Погодження власника транспортного засобу про використання автомобіля (в погодженні зазначити номер процедури закупівлі в якій залучатиметься транспортний засіб). 4. Медичну книжку особи, що супроводжуватиме товар у транспортному засобі до замовника (приведену у відповідність до норм чинного законодавства, з відповідними записами про проходження медичного огляду). 5.Загальні довідки, що подані у пропозиції учасника ПРИВЕСТИ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ВИМОГ Замовника, а саме відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» зазначити дату та номери документів для можливості їх обліку, використання при подальшому, та розрахунку термінів дії Тендерної пропозиції що матиме юридичну силу. Під час розгляду другого питання порядку денного : Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення пудбізних закупівель, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вирішила : Опублікувати в системі Прозорро Вимоги про виправлення встановлених невідповідностей у поданій пропозиції учасника ФОП МАКСИМЧУК ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.