Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 196 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 981,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ № 41 "ПІЗНАЙКО" ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 21430354 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://sites.google.com/view/zdo41cv-1978 |
| Контактна особа: | Ірина Крештанович |
| Телефон: | +380505803845 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область,м,Чернівці, вулиця Полетаєва Федора, будинок 19 |
2 |
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням пункту 43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" виявлено невідповідності в інформації що подані Учасником у тендерній пропозиції надання яких вимагалось тендерною документацією Замовника. 1. Відповідно до умов тендерної документації Замовника, учасник подає тендерну пропозицію за формою «Тендерна пропозиція» Додаток 3, засвідчуючи тим свою безумовну згоду з усіма положеннями тендерної документації - Учасником ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" в складі тендерної пропозиції відсутній документ згідно форми Додатку 3 документ «Тендерна пропозиція»; 2. Відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації Замовника для підтвердження безпечності та якості продукції, учасником не надано в складі пропозиції документи: 3. Експертні висновки з результати досліджень на антибіотики, гормональні препарати, мікротоксини, ГМО, пестициди, радіонукліди, токсичні елементи або інші документи, які містять результати вказаних досліджень. Зазначені документи мають бути видані відповідною акредитованою лабораторією не раніше листопада 2023р. 4. Протоколи випробувань результати досліджень на органолептичні, фізико-хімічні, мікробіологічні показники та досліджень на вміст немолочних жирів (число Рейхерта-Мейсля або інший метод визначення) або інші документи, які містять результати вказаних досліджень. Зазначені документи мають бути видані відповідною акредитованою лабораторією не раніше листопада 2023р. 6. Експлуатаційний дозвіл, якщо Учасник є виробником, при цьому Учасники, які не є виробниками надають такий документ на виробника запропонованого товару. 7. Акт Держпродспоживслужби, складений не раніше І півріччя 2023 року за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (Учасником або виробником) вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 без виявлених порушень. 14. Скан-копія листа в оригіналі, виданого на ім’я Замовника торгів (вказати повну назву) та датований, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі за підписом керівника з відбитком печатки Виробника про співпрацю з учасником. Лист повинен містити гарантій зобов’язання Виробника відвантаження продукції в обсязі та в терміни за рівнем якості, визначені цієї документацією та відповідно до оголошення щодо даної закупівлі (вказати номер оголошення) 3. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника Додаток 1 – учасник надає: 1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: - Наявність складських приміщень, автотранспорту та холодильного обладнання для виконання договору: - наявність складських приміщень для зберігання товару; - наявність холодильного обладнання; - наявність спеціального автотранспорту з холодильною (рефрижератора) установкою для перевезення харчових продуктів в кількості не менше одного. 2. У складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати наступні документи: У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом, необхідно надати: - копію договору оренди (користування) транспортних засобів, або копію договору про надання послуг перевезення, які укладенні відповідно до вимог чинного законодавства України, які повинні бути чинними протягом усього строку поставки; - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар; У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним автотранспортом, необхідно надати: - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар; 3. Постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом, які проходять періодичну санітарну обробку (дезінфекцію) про що учасники надають діючий договір на проведення дезінфекції транспортних засобів та Акти за результатами проведення дезінфекції за останні два місяці до дати оголошення торгів. Вищевказані документи відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Виправити протягом 24 год. невідповідності та надати інформацію та документи що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.