Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 141 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 705,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВЕЛИКОДИМЕРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 22207996 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Павленко |
Телефон: | +380936766325 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07442, Україна, Київська область,Броварський район, смт. Велика Димерка, вул. Заліська, будинок 3 |
1 |
1. Відповідно до пп 1.1 п 1 таблиці 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. В довідці обов’язково мають бути зазначені автотранспорт необхідний для перевезення даного виду харчових продуктів. Також в довідці повинні бути обов’язково вказані характеристики автотранспортного засобу, а саме: вантажопідйомність та температурний режим, необхідний для перевезення даного виду продуктів, відповідно до Наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» від 14.10.1997 року №363.» Учасником було надано відповідну довідку, але в даному документі була відсутня інформація про вантажопідйомність та температурний режим транспортного засобу. Просимо усунути виявлені невідповідності наступним чином, а саме: завантажити в електронну систему довідку в довільній формі про про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, яка буде містити всю необхідну інформацію, відповідно до вимог тендерної документації. 2. Відповідно до пп 1.2 п 1 таблиці 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: «1.2 На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, стосовно наявності автотранспорту для перевезення даного виду харчових продуктів, необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими планується постачання товару (у випадку відсутності власного автотранспорту, надаються копії договорів оренди автотранспорту або інший документ (договір, угода)), на кожен транспортний засіб, зазначений у довідці. До документів, що підтверджують наявність обладнання, техніки тощо та правовий статус їх набуття (володіння, користування) можуть належати: свідоцтво про реєстрацію; договори оренди / суборенди; лізингу / сублізингу; акти про прийняття-передання тощо.» Учасником не було наданого підтверджуючого документу, відповідно до даної вимоги замовника. Просимо усунути невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель необхідних документів. 3. Відповідно до пп 1.3 п 1 таблиці 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: «1.3 Транспортні засоби та приміщення, вказані у довідці, що будуть задіяні в обігу харчових продуктів, повинні пройти дезінфекцію, відповідно до чинних нормативно-правових актів України. На підтвердження даної вимоги, учасник повинен надати скан копії оригіналів документів, що засвідчують факт проведення обробки, чинні на дату подання тендерної пропозиції.» Учасником не було наданого підтверджуючого документу, відповідно до даної вимоги замовника. Просимо усунути невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель необхідних документів. 4. Відповідно до пп 2.3 п 2 таблиці 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: «2.3 Працівники учасника, зазначені в довідці, що задіяні в обігу продуктів (водій, експедитор транспортний, вантажник, комірники та інші), також повинні мати особисті медичні книжки, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 року №559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». На підтвердження даної вимоги, учасником в тендерній пропозиції необхідно надати скан копії оригіналів особистих медичних книжок працівників (форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150).» Учасником були завантажені в електронну систему закупівель особисті медичні книжки не на всіх працівників зазначених в довідці. Просимо усунути невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель медичної книжки комірника, вказаного в довідці. 5. Відповідно до пп 2.4 п 2 таблиці 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: «2.4 У складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати скан копію оригіналу медичної довідки водія про проходження медичного огляду, що дає право на управління транспортним засобом.» Учасником не було завантажено у складі своєї тендерної пропозиції даної довідки, тому просимо усунути невідповідність шляхом завантаження до електронної системи закупівель необхідного документу. 6. Відповідно до пп 3.3 п 3 таблиці 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: «3.3 На підтвердження виконання договору, зазначеного в довідці, необхідно надати копії документів (наприклад: акти прийому - передачі, накладні або інші рівноцінні за змістом документи), що підтверджують факт хоча б однієї поставки продуктів харчування за договором (не менше одного підтверджуючого документа).» Учасником було надано у складі своєї пропозиції підтверджуючий документ лише на один аналогічний договір. Просимо усунути невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель підтверджуючих документів, яких бракує.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.