Період оскарження умов закупівлі - по 09-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 12-01-2024, 00:00
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у Додатку №3. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) Код ДК що найбільше відповідає номенклатурній назві предмета закупівлі ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб,ДК 021:2015: 15811200-8-Булки
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 645 875,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 38 229,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2161 |
| ЄДРПОУ: | 14321378 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Свічинський Іван Володимирович |
| Телефон: | 380669430103 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником в тендерні документації визначено місце поставки м. Миколаїв. За час проведення процедури через ряд об’єктивних обставин виникла необхідність змінити місце поставки, а саме визначити додаткову точку доставки м. Херсон. Внесення таких змін до відкритих торгів не передбачено Особливостями чи іншими нормативними документами в сфері публічних закупівель .
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-01-2024, 10:02
Період оскарження:
з 15-01-2024, 12:18 по 26-01-2024, 00:00
Документи:
Під час розгляду тендерної пропозиції ТДВ "Запорізький хлібозавод №3" код ЄДРПОУ 00378038 у процедурі закупівлі UA-2023-12-30-000704-a згідно пункту 41 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження: …..- інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації: «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1 до тендерної документації». У п. 1 додатку 1 до тендерної документації містяться вимоги до учасника надати: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі». У п 3 додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» містяться вимоги до учасника підтвердити що: … «Усі працівники, яких Учасник планує залучати для виробництва та обігу предмету закупівлі повинні бути забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці)». У п 3 додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» містяться вимоги до учасника надати …«Сканкопії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника/ перевізника форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, з відміткою про проходження медогляду». 2. Учасником ТДВ "Запорізький хлібозавод №3" код ЄДРПОУ 00378038 у складі пропозиції надано такі документи, в яких виявлено невідповідності: - копію аналогічного договору №20П-22 від 20.06.2022 року та відгук про його виконання Не надано копії документу(ів), що підтверджують виконання в повному обсязі; - не надано жодних документів, що містять інформацію про те що всі працівники, яких учасник планує залучати для виробництва та обігу предмету закупівлі будуть забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці); - сканкопії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника/ перевізника форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, оформлені не у відповідності до вимог, а саме: відсутні фото на сканкопіях оригіналів особистих медичних книжок працівників Попова Людмила Анатоліївна – оператор виробничих печей, Свириденко Юрій Іванович – водій, Висоцький Олександр Вікторович – водій. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати: - копії документу(ів), що підтверджують виконання в повному обсязі аналогічного договору №20П-22 від 20.06.2022 року з усіма додатками до нього: видаткових накладних або реєстрів накладних або актів звірки розрахунків). Документи мають бути завірені підписами та печатками контрагентів. - документ в довільній формі що містить інформацію про те що всі працівники, яких учасник планує залучати для виробництва та обігу предмету закупівлі будуть забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці). - сканкопії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника/ перевізника форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, оформлені у відповідності до вимог, а саме: Попова Людмила Анатоліївна – оператор виробничих печей, Свириденко Юрій Іванович – водій, Висоцький Олександр Вікторович – водій. РІШЕННЯ уповноваженої особи: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТДВ "Запорізький хлібозавод №3" код ЄДРПОУ 00378038 невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби № UA-2023-12-30-000704-a 2. Надати 24 години для оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТДВ "Запорізький хлібозавод №3" код ЄДРПОУ 00378038.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАРТА ЛАЙН" код ЄДРПОУ 45113378 у процедурі закупівлі UA-2023-12-30-000704-a згідно пункту 41 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження: …..- інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації: «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1 до тендерної документації». У п. 1 додатку 1 до тендерної документації містяться вимоги до учасника надати: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі». У п 2 додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» містяться вимоги до учасника надати: …1.5.Сканований оригінал рішення/витягу/наказу про реєстрацію потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва харчових продуктів та/або на транспортні засоби, зазначені в довідці про наявність автотранспорту. 2. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАРТА ЛАЙН" код ЄДРПОУ 45113378 у складі пропозиції надано такі документи, в яких виявлено невідповідності: - копію аналогічного договору №77ПС від 21.11.2023р. з військовою частиною 3028 Національної гвардії України, в якому відсутня печатка замовника на додатку 1 «Специікація» до договору; - скановану копію рішення про реєстрацію потужності ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАРТА ЛАЙН" код ЄДРПОУ 45113378 (складське приміщення №1) – r-UA-51-10-38 – не сканований оригінал рішення; - сканований оригінал рішення про реєстрацію потужності ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ" r-UA-15-27-1333, в якому відсутні відомості про реєстрацію на орендовані транспортні засоби, зазначені в довідці про наявність автотранспорту. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати: - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» - копію аналогічного договору з усіма додатками до нього. Оформленими згідно вимог – з усіма печатками; - сканований оригінал рішення про реєстрацію потужності ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАРТА ЛАЙН" код ЄДРПОУ 45113378; - сканований оригінал рішення про реєстрацію потужності на орендовані транспортні засоби, зазначені в довідці про наявність автотранспорту. РІШЕННЯ уповноваженої особи: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАРТА ЛАЙН" код ЄДРПОУ 45113378 невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби № UA-2023-12-30-000704-a 2. Надати 24 години для оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАРТА ЛАЙН" код ЄДРПОУ 45113378.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.