Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 816 140,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 9 080,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43443757 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Поспєлова |
Телефон: | +380962728516 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54003, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ДРУГА ЕКІПАЖНА, будинок 4 |
2 |
При розгляді тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Іванішина Станіслава Олександровича виявлені певні невідповідності у поданих учасником документах. Згідно з п. 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати акт за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складений Держпродспоживслужбою України за формою, затвердженою наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22 (далі – Акт 143-22). Акт 143-22 має бути складений на ім’я Учасника не раніше другого півріччя 2023 р. Цей документ учасником не наданий. Пояснення (файл «Пояснення щодо АКТу №143-22») не обґрунтована відсутність вищевказаного акту. Законодавство не містить заборони оператору ринку харчових продуктів з Держпродспоживслужбою України здійснювати планові (позапланові) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання цим оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти. Згідно з п. 4 таблиці додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати складені мікробіологічною лабораторією результати дослідження, які підтверджують відсутність бактерій групи кишкової палички у змивах, взятих у будь-яких двох кварталах 2023 р. на поверхнях у виробничих та/або складських приміщеннях, а також на поверхнях автомобіля (автомобіля-рефрижератора, якщо предмет закупівлі потребує дотримання температурного режиму охолодження/заморозки), які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі. У тендерній пропозиції є документ «Протокол взяття змивів профілактичної дезінфекції від 05.12.2023 № 343-349» (файл «Акт та протокол змивів у приміщеннях - грудень»), який підтверджує відсутність бактерій групи кишкової палички у змивах, взятих тільки в одному кварталі 2023 р. (грудень 2023) на поверхнях у виробничих та/або складських приміщеннях. Також у протоколі взяття змивів профілактичної дезінфекції вказана адреса об’єкту м. Баштанка, вул. Шкільна, 13, проте у Договорі оренди нежитлового приміщення № 24 від 03.01.2024 (файл «Договір оренди приміщення на 2024 рік») зазначена адреса складських приміщень вул. Шкільна, 13 А. Згідно з п. 8 таблиці додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати сертифікат на Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) виданий органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника на його зареєстровані потужності , які використовуватимуться при постачанні предмету закупівлі. Цей документ учасником не наданий. Згідно з п. 9 таблиці додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати свідоцтво про калібрування автомобіля рефрижератора (холодильної установки) (якщо предмет закупівлі повинен перевозитися з дотриманням режиму охолодження/заморозки), виданий на ім’я учасника та дійсний на момент подання пропозиції. Цей документ учасником не наданий. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. ПКМУ від 12.10.2022 № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. ФОП Іванішин Станіслав Олександрович для усунення вищевказаних невідповідностей має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати замовнику шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель такі документи: 1. акт за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складений Держпродспоживслужбою України за формою, затвердженою наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22 (далі – Акт 143-22). Акт 143-22 має бути складений на ім’я Учасника не раніше другого півріччя 2023 р. 2. сертифікат на Систему управління охроною здоров’я та безпекою праці що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019( ISO 45001:2018 IDT) виданий органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника на його зареєстровані потужності , які використовуватимуться при постачанні предмету закупівлі. 3. свідоцтво про калібрування автомобіля рефрижератора (холодильної установки) (якщо предмет закупівлі повинен перевозитися з дотриманням режиму охолодження/заморозки), виданий на ім’я учасника та дійсний на момент подання пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.