Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №8 "ДЗВІНОЧОК" ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 34835250 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олег Пагулич |
Телефон: | +380501847529 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 88015, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Михайла Грушевського, буд. 29 А |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінено відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень – помилка при оприлюдненні закупівлі, яка призвела до розбіжності у кількості товару, вказаному у оголошенні про проведення відкритих торгів (15 000 шт.), та кількості товару, вказаному у тендерній документації (25 000 шт.) (детальніше – відповідно до протоколу).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-01-2024, 00:01
Період оскарження:
з 06-01-2024, 20:27 по 17-01-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.