Період оскарження умов закупівлі - по 06-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 720 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 200,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №8 "ДЗВІНОЧОК" ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 34835250 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олег Пагулич |
Телефон: | +380501847529 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 88015, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Михайла Грушевського, буд. 29 А |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей. Фізична особа-підприємець Минда Віктор Іванович (далі – учасник) у складі тендерної пропозиції не надав довідку про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера облікової картки платника податків. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлена невідповідність: «Додаток № 3 до тендерної документації. Документи, які подає учасник для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції: 2.2. довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера облікової картки платника податків (у разі наявності)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера облікової картки платника податків або лист-пояснення щодо відсутності вищевказаних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.