Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 468 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 680,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №30 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 35002038 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ганна Блага |
Телефон: | +380312642478 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 88017, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Тараса Шевченка, буд. 42 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінено відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – порушення пункту 3 Особливостей та статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (детальніше – відповідно до протоколу).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-02-2024, 00:04
Період оскарження:
з 23-01-2024, 15:41 по 03-02-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінено відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – порушення пункту 3 Особливостей та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-01-2024, 14:37
Документи:
Перелік виявлених невідповідностей. Фізична особа-підприємець Минда Віктор Іванович (далі – учасник) у складі тендерної пропозиції не надав довідку про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера облікової картки платника податків. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлена невідповідність: «Додаток № 3 до тендерної документації. Документи, які подає учасник для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції: 2.2. довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера облікової картки платника податків (у разі наявності)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера облікової картки платника податків або лист-пояснення щодо відсутності вищевказаних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.