Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 116 900,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 585,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43991679 Досьє YouControl |
Сайт: | https://galych-osvita.gov.ua |
Контактна особа: | Олена Стасенко |
Телефон: | +380343122189 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 77100, Україна, Івано-Франківська область,місто Галич, вул.Винниченка, будинок 8 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - згідно наданої довідці про підписантів єдина особа що має право підпису тендерної пропозиції є Сапіжак Олег Васильович на підставі довіреності від 13 вересня 2022 року, проте всі документи тендерної пропозиції підписані іншою особою, а саме: Перхулиним Дмитром Мирославовичем. Разом з тим, довіреність від 13 вересня 2022 року на момент подання тендерної пропозиції втратила свою дію, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - накладений на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) Сапіжака Олега Васильовича не може бути прийнятий до уваги, оскільки повноваження щодо права підпису документів пропозиції такої особи не підтверджені, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - не надана довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не надана документи, що підтверджують виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (акти та/або накладні тощо), чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - надана заповнена тендерна пропозиція не за формою, наведеною у додатку 1 до тендерної документації, чим порушено вимоги підпункту 3.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - за результатами перевірки наданої тендерної пропозиції встановлено що, загальна сума ПДВ у розмірі 20% не вірно вказана, оскільки відповідно до інформації зазначеної в довідці про підприємство учасник є платник податку на прибуток 18% на загальних підставах, чим порушено вимоги підпункту 3.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації. - не надана скан-копія або копія, завірена Учасником, експертного висновку або протоколу випробувань на товар, що є предметом закупівлі, щодо оцінки відповідності товару встановленим законодавством вимогам, виданого відповідною акредитованою лабораторією України на ім’я Учасника або виробника, не більше 90-денної давнини, відносно кінцевої строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції. - надати документи що підтверджують повноваження керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції. - відповідно до ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником тендерної пропозиції та її оцінки повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису Учасника або службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п.1 розділу 3 цієї тендерної документації. - надати довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. - надати документи, що підтверджують виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (акти та/або накладні тощо). - надати заповнену тендерну пропозицію у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації з урахуванням статусу учасника, відповідно до вимог Податкового кодексу України - надати скан-копію або копію, завірену Учасником, експертного висновку або протоколу випробувань на товар, що є предметом закупівлі, щодо оцінки відповідності товару встановленим законодавством вимогам, виданого відповідною акредитованою лабораторією України на ім’я Учасника або виробника, не більше 90-денної давнини, відносно кінцевої строку подання тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.