Період оскарження умов закупівлі - по 29-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-12-2023, 00:00
ДК 021:2015, код 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 300 155,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,78 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради |
ЄДРПОУ: | 40448087 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Яна Володимирівна Петренко |
Телефон: | +380502188048, +380536524107 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 39000, Україна, Полтавська область,Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, 285 |
1 |
В тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1. Умовами підпункту7, пункту4, ДОДАТКУ1 тендерної документації зокрема встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: «Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дератизації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника, інформація про які зазначалась згідно вимог п 1.2 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт(и) виконаних робіт, виданий (ні) у 30-денний період до дати розкриття пропозицій цих торгів.». Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" на-дав сканований оригінал договору на проведення комплексу з дератизації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника, інформація про які зазначалась згідно вимог п 1.2 додатку 1 цієї документа-ції. Проте учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУ-ДГРАНД" у складі тендерної пропозиції надано акт виконаних робіт від 30.11.2023р, що пере-вищує 30-денний період до дати розкриття пропозицій цих торгів Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати вказаний документ/и, що відсутні. У випадку неподання вказаного документу/ів у визначений строк, пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.