Період оскарження умов закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 149 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 747,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області |
ЄДРПОУ: | 41829167 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Іванова Олеся Олександрівна |
Телефон: | 380639625252 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86 |
2 |
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Відповідно до п. 1.1 додатку №2 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Учасник ФОП Микита Іван Степанович надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, у якій зазначено, що договір від 16.03.2021 № 04-18/27 перебуває на виконанні, однак така інформація не є достовірною. Просимо надати довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з актуальними даними. 2) Відповідно до п. 5 додатку №3 до тендерної документації поставка товару у заклади освіти, що знаходяться у м. Сокаль, повинна здійснюватись один раз на тиждень до 08:00 год. відповідно до замовлень, у зв’язку із великим обсягом споживання, про що Учасник надає гарантійний лист.. ФОП Микита Іван Степанович надав лист, у якому гарантує, що поставка товару у заклади освіти, що знаходяться у м. Сокаль, буде здійснюватися двічі на тиждень до 08:00 год., у зв’язку із великим обсягом споживання. Просимо надати гарантійний лист, що відповідатиме вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.