Період оскарження умов закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 810 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 050,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ВОЛЕЗАДЕРЕВАЦЬКИЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" |
ЄДРПОУ: | 22390504 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мар'яна Руда |
Телефон: | 380689913264 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 82489, Україна, Львівська область,с. Воля-Задеревацька, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 26 |
10 |
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ВОЛЕЗАДЕРЕВАЦЬКИЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» (НВК «ВОЛЕЗАДЕРЕВАЦЬКИЙ ЗНЗ І-ІІІ СТ. – ДНЗ») ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «02» січня 2024 року № 1 «с. Воля-Задеревацька» Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції після їх розкриття. 2. Про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та його оприлюднення. Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 21 грудня 2023 року № 43 оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) (зі зімнами) за предметом закупівлі Дрова для опалення (код за ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-12-21-021565-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі: - ФОП Павлюк Володимир Васильович. Відповідно до пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Позаяк кінцевий строк розгляду тендерних пропозицій — 08.01.2024 року, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Павлюк Володимир Васильович виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності - Відсутність довідки в довільній формі щодо відсутності підстави встановленої абз. 14 п. 47 Особливостей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Додаток 1 до тендерної документації п. 2 абз. 4. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 43 Особливостей замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛА: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, зазначених у цьому протоколі, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Павлюк Володимир Васильович під час проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Дрова для опалення (код за ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-12-21-021565-a. Уповноважена особа _________________ Мар’яна РУДА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.