Період оскарження умов закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
На 2024 рік
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 113 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 130,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Золотий ключик" Броварської міської ради Броварського району Київської області |
ЄДРПОУ: | 01331420 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Еліна Жих |
Телефон: | +380459460995, +380962974585 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область,м. Бровари, вул. Героїв УПА, буд. 3-А |
1 |
Доброго дня. Не надано наступні документи. ДОДАТОК 1 до тендерної документації: П. 1.1. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. П. 2.1. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). ДОДАТОК 2 до тендерної документації. Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: 4. Скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника на кожне складське приміщення ( зазначене в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та яке буде задіяне під час виконання договору) (згідно наказу міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), датований не більше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції. 6. Надати атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат. 7. Надати також сертифікат, що підтверджує навчання працівників Учасника гігієні та розробці, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на підприємствах харчової промисловості та громадського харчування, при здійсненні діяльності зі складування, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами відповідно до вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 8. Надати атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат. 9. Сертифікат виданий Учаснику торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14 001:2015 (ISO 14 001:2015, IDT). Системи екологічного управління, а також звіт за результатами останнього аудиту, атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат. 11. Для підтвердження наявності холодильних установок на транспортних засобах для вантажів, які потребують особливих умов (температури) транспортування згідно правил перевезення вантажів, надати фотографії автомобілів з номерними знаками, які будуть використовуватися для перевезення продукції, що закуповується. 12. З метою підтвердження наявності обладнання для зберігання харчових продуктів, що потребують підтримання температурного режиму, Учасник повинен надати наступні документи: договір купівлі-продажу або договір оренди морозильного/холодильного обладнання, або видаткову накладну про купівлю такого обладнання, тощо. 14. Учасник повинен надати документи, чинні на 2024 рік, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік (перелік) проведення періодичної повірки на 2024 рік та свідоцтва про повірку) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність». 15. Надати документи про проходження навчання з охорони праці водіїв (водіїв-експедиторів) отримані не раніше другого півріччя 2023 року, відповідно до вимог чинного законодавства (договір про надану послугу, акт виконаних робіт, посвідчення, витяг з протоколу). 17. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузову(ів) автотранспорту з середини; столу(ів) для фасування та/або пакування; холодильної(их) та/або морозильної(их) камер(и); тари що застосовується для перевезення продуктів харчування. Вище вказані документи повинні бути датовані не більше 6-ти місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Також надати договір з підприємством/установою/організацією, що проводила таке дослідження. 18. Копію договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження; договір повинен бути дійсним на період 2024 року та акт виконаних робіт за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника (для товарів тваринного походження). 19. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. 20. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді свідоцтв(а) стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)), отримані не раніше 2023 року. 21. З метою підтвердження вимог щодо утилізації (знищення) харчових відходів (неїстівних субпродуктів та інших залишків) Учасник у складі тендерної пропозиції надає: -Договір (договори) про надання послуг з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) дійсний на 2024 рік;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.