Період оскарження умов закупівлі - по 25-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 215 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 075,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Жашківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41779881 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Степанюк Назарій Олександрович |
| Телефон: | +380981008421 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 19200, Україна, Черкаська область,місто Жашків, вул. Соборна,56 |
2 |
1. Учасником порушено вимоги п.1 додатку №2 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії для учасників тендеру», а саме: - У складі тендерної пропозиції відповідно до п.1 додатку №2 Тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надається Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічного договору або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. В складі тендерної пропозиції учасника наявний документ (файл «Додаток 2 про досвід аналогічн договіру.pdf»). Однак, в довідці відсутня інформація щодо адреси Замовника а заначений в довідці предмет договору не відповідає закупівлі товару, зазначеного в тендерній документації замовника. Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - договір (-и), зазначений(-ні) в довідці; - документи, що підтверджують факт поставки аналогічного товару, по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); - або ж позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо належного виконання договору. В складі тендерної пропозиції учасника наявний документ (файл «Додаток 2 про досвід аналогічн договіру.pdf»). Однак, в зазначеному договорі міститься інформація щодо постачання продукції борошно-круп’яної промисловості, а не товару, що є предметом закупівлі. Також, учасником завантажені видаткові накладні на постачання продукції борошно-круп’яної промисловості, а не товару по предмету закупівлі згідно класифікації за ДК 021:2015: 15860000-4 - Кава, чай та супутня продукція. На усунення порушення даної вимоги Учасник повинен надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічного договору або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - договір (-и), зазначений(-ні) в довідці; - документи, що підтверджують факт поставки аналогічного товару, по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); - або ж позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо належного виконання договору. 2. Учасником порушено вимоги п.3 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме: - Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли в форматі pdf та/або у разі необхідності файлів-архівів у форматах RAR або ZIP) з документами, які вимагаються замовником у Тендерній документації, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. В складі тендерної пропозиції учасником подано документ (файл «ДОДАТОК 5 проект договору.docx»), що не відповідає вимогам тендерної документації. На усунення порушення даної вимоги Учасник повинен надати заповнений проєкт договору про закупівлю (не заповнюється ціна, вартість та додатки), як підтвердження згоди Учасника із даним проєктом договору (Додаток №5) у форматі pdf. 3.Учасником порушено вимоги п.п.5.7. п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей, а саме: У складі тендерної пропозиції учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням інформації щодо наявності/відсутності укладених раніше договорів з замовником. В складі тендерної пропозиції Учасника зазначена довідка відсутня. На усунення порушення даної вимоги Учасник повинен надати довідку у довільній формі із зазначенням інформації щодо наявності/відсутності укладених раніше договорів з замовником. 4.Учасником порушено вимоги Додатку №4 Тендерної документації, а саме: - На виконання вимог статей 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: 1)учасник, який є виробником запропонованого товару повинен надати у складі тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів або лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідного документу; 2) учасник, який провадить діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, повинен надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку (надається у довільній формі) або лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідного документу Учасником. В складі тендерної пропозиції учасником подано документ (файл «Додаток 4 гарантійний лист.pdf»), яким підтверджується реєстрація потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, однак відсутнє посилання на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. На усунення порушення даної вимоги Учасник повинен надати підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку (надається у довільній формі) або лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідного документу. 5.Учасником порушено вимоги Додатку №4 Тендерної документації, а саме: - Учасники закупівель повинні надати в складі своєї пропозиції документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат, акт перевірки Держпродспоживслужби чи інший документ виданий незалежним органом в якому чітко зазначено про впровадження системи НАССР на підприємстві. В складі тендерної пропозиції учасником подано документ (файл «Додаток 4 гарантійний лист.pdf»), в якому міститься акт, складений Держпродспоживслужбою від 11.02.2022 №10-36-36.1-09/5, однак в зазначеному документі зазначено, що види об’єктів та/або види господарської діяльності (із зазначенням коду КВЕД), щодо яких проводився захід: 10.11. Виробництво м’яса 10.13. Виробництво м’ясних продуктів Таким чином, зазначений акт у формі постійно діючих процедур аудиту підприємства учасника, заснованих на принципах ХАССП, стосується лише м’яса та м’ясних продуктів, однак ні в якому разі не кави та чаю, що є предметом закупівлі. На усунення порушення даної вимоги Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат, акт перевірки Держпродспоживслужби чи інший документ виданий незалежним органом в якому чітко зазначено про впровадження системи НАССР на підприємстві. 6. Учасником порушено вимоги Додатку №4 Тендерної документації, а саме: - Якщо Учасник не є виробником продукції, то надати копію документу, який підтверджує відносини з виробником або постачальником продукції, яка є предметом закупівлі (договір купівлі-продажу, поставки, тощо) дійсний впродовж 2024 року. В складі тендерної пропозиції учасником подано документ (файл «Додаток 4 гарантійний лист.pdf»), в якому міститься договір від 28.11.2023 № 28/11-01 на постачання продукції борошно-круп’яної промисловості та відповідні накладні, що не відповідає предмету закупівлі згідно класифікації за ДК 021:2015: 15860000-4 - Кава, чай та супутня продукція. На усунення порушення даної вимоги Учасник повинен надати копії накладної (накладних), що підтверджують поставку товару, зазначеного у тендерній документації, а саме – за ДК 021:2015: 15860000-4 - Кава, чай та супутня продукція.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.