Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 348 876,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 745,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради |
ЄДРПОУ: | 40216423 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Самуник Олег Васильович |
Телефон: | +380971599786 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 32400, Україна, Хмельницька область,Дунаївці, вул.Мистецька, 16 |
0 |
Уповноважена особа повідомив, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ФОП Красовська Людмила Євгенівна. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні/тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону окрім положень частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу третього частини п’ятнадцятої з урахуванням положень пункту 43 Особливостей розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Красовська Людмила Євгенівна в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: - Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД – п.п. 3.1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: «Копію відповідного дозволу або копія ліцензії на право займатися відповідною діяльністю, якщо на провадження такого виду діяльності це передбачено законодавством, або в разі відсутності – інформаційний лист із зазначенням причин». Тендерна пропозиція учасника не містить копії відповідного дозволу або копії ліцензії на право займатися відповідною діяльністю, якщо на провадження такого виду діяльності це передбачено законодавством, або в разі відсутності – інформаційного листа із зазначенням причин. - Відповідно до п. 5 розділу 3 ТД – п.п. 3.5.7. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей та зобов’язаний надати в складі пропозиції: - Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. В тендерній пропозиції учасника відсутній гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - Копію відповідного дозволу або копія ліцензії на право займатися відповідною діяльністю, якщо на провадження такого виду діяльності це передбачено законодавством, або в разі відсутності – інформаційний лист із зазначенням причин. - Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.