Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 277 695,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 389,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради |
ЄДРПОУ: | 40216423 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Самуник Олег Васильович |
Телефон: | +380971599786 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 32400, Україна, Хмельницька область,Дунаївці, вул.Мистецька, 16 |
1 |
Уповноважена особа повідомив, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ФОП "МЕЛЕНЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ". Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні/тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону окрім положень частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу третього частини п’ятнадцятої з урахуванням положень пункту 43 Особливостей розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "МЕЛЕНЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: - Відповідно до п. 4 розділу 3 ТД – п.п. 3.4.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На підтвердження учасник надає гарантійний лист. Учасником в тендерній пропозиції надано гарантійний лист про термін дії пропозиції, проте зазначено, що тендерна пропозиція вважаються дійсною протягом дев’яноста днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - Відповідно до п. 5 розділу 3 ТД – п.п. 3.5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: «2.1. Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів (договору)* на поставку товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконані (виконуються) в 2022 - 2023 роках, разом із копією договору, що вказаний в довідці та документами, що підтверджують позитивний досвід виконання договорів (договору): відгук, накладні, тощо.» Учасником в тендерній пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, копії договорів та відгук, проте в даних документах є невідповідності, а саме: в довідці зазначені договора: №82 від 18.10.2023 та №177 від 06.12.2023, відгук надано на договора №82 від 18.10.2023 та №117 від 06.12.2023, а надано копії договорів №82 від 12.10.2023 та №117 від 06.12.2023. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - Гарантійний лист про те, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів (договору) на поставку товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконані (виконуються) в 2022 - 2023 роках, з зазначенням достовірної інформації. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.