Період оскарження умов закупівлі - по 18-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 723 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 615,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси" |
| ЄДРПОУ: | 40703235 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бучацька |
| Телефон: | +380672850245 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65003, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Отамана Головатого, буд. 99 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ ПЕРЕСИПСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Проект Інвест ХХІ" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1.2. Додатку №3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасники у складі своєї пропозиції повинні документально підтвердити наявність власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди); Перелік виявлених невідповідностей Учасником (ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ») на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано договір оренди нежитлових приміщень (складу) № О 21-22 від 28.12.2020, який не відповідає умовам тендерної документації в частині підтвердження можливості зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції протягом передбаченого оголошенням строку постачання товарів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) - договір оренди та/або суборенди, що підтверджує наявність орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції протягом встановленого тендерною документацією строку постачання товарів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.