Період оскарження умов закупівлі - по 18-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 026 450,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 10 264,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЗВЕНИГОРОДСЬКИЙ БУДИНОК - ІНТЕРНАТ ДЛЯ ІНВАЛІДІВ ТА ПРЕСТАРІЛИХ |
ЄДРПОУ: | 03189771 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Василенко Руслана Борисівна |
Телефон: | 380474023756 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 20200, Україна, Черкаська область,Звенигородка, м. Звенигородка, ВУЛ.В ЧОРНОВОЛА, будинок 126 |
2 |
ВСТАНОВИВ: 1. Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником (ФОП "СНІЦАР ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА", 2701504541) процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п. 1.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до п. 6.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації На виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами надати в складі тендерної пропозиції копії: - посвідчення/сертифікат про проходження курсу з розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) в діяльності зберігання та постачання харчових продуктів, виданий відповідною організацією сертифікованою акредитованим органом по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР (додатково в складі пропозиції надається чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат); - посвідчення/сертифікат про проходження курсу з застосування систем управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування в діяльності зберігання та постачання харчових продуктів, виданий відповідною організацією сертифікованою акредитованим органом по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР (додатково в складі пропозиції надається чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат). В складі тендерної пропозиції Учасник не надав відповідних документів, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. 2) Відповідно до п. 1.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п. 5.6.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язкова наявність - транспортного засобу, складського приміщення), а так само така довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, їх технічний стан, та інформацію про підстави користування учасником об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази, що визначені таким учасником як фактично наявні станом на дату подання тендерної пропозиції згідно вказаної вище довідки у довільній формі. В складі тендерної пропозиції Учасник не надав відповідних документів, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. 3) Відповідно до п. 1.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Відповідно до п. 1.3 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції – документ, отриманий таким учасником у встановленому законодавством порядку, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. В складі тендерної пропозиції Учасник не надав відповідних документів, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. 4) Відповідно до п. 1.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Відповідно до п. 1.6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію. В складі тендерної пропозиції Учасник не надав відповідних документів, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. 5) Відповідно до п. 1.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанови Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.3. цього Розділу. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. При перевірці на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify встановлено, що підпис (файл - sign.p7s) не відповідає Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанові Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг», а саме не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи, що є невідповідностю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. УХВАЛИВ: 1. Надати Учаснику (ФОП "СНІЦАР ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА", 2701504541) можливість усунути наступні невідповідності протягом 24 годин, а саме надати: - посвідчення/сертифікат про проходження курсу з розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) в діяльності зберігання та постачання харчових продуктів, виданий відповідною організацією сертифікованою акредитованим органом по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР (додатково в складі пропозиції надається чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат); - посвідчення/сертифікат про проходження курсу з застосування систем управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування в діяльності зберігання та постачання харчових продуктів, виданий відповідною організацією сертифікованою акредитованим органом по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР (додатково в складі пропозиції надається чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат). - довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язкова наявність - транспортного засобу, складського приміщення), а так само така довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, їх технічний стан, та інформацію про підстави користування учасником об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази, що визначені таким учасником як фактично наявні станом на дату подання тендерної пропозиції згідно вказаної вище довідки у довільній формі; - документ, отриманий таким учасником у встановленому законодавством порядку, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - інформацію у вигляді довідки довільної форми про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію; - накласти кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.