Період оскарження умов закупівлі - по 16-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-12-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 734 580,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 673,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01985423 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.m.mechnikova.com |
Контактна особа: | Приходько Олена Геннадіївна |
Телефон: | 380562339500 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей 1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Замовником відповідно до п.п 1.1.Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедур и закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації., а саме: - заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА», згідно Додатку №4 до тендерної документації; - завірений та/або заповнений належним чином «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» з додатком(ами), згідно Додатку №5 до тендерної документації; - завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №2 до тендерної документації; - завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №3 до тендерної документації; - інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації. Рекомендується документи у складі тендерної пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно змісту документа. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав завірений та/або заповнений належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації, але не зазначив країну походження товару по кожній номенклатурній позиції( стовбець 11 Назва виробника та країна походження) Надати: завірений та/або заповнений належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації . Замовником відповідно до п.п 1.3, 1.5. .Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено: 1.3. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" – із змінами та "Про електронні довірчі послуги" – із змінами. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа та/або скан-копій документів через електронну систему закупівель, тобто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якого/якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації. 1.5. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (з оригіналів документів та/або завірених належним чином копій документів) придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо тендерна пропозиція складена лише зі скан-копій документів, кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі накладається на тендерну пропозицію в цілому. Якщо тендерна пропозиція надана у формі електронного документа, кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі накладається на кожен електронний документ окремо. Якщо пропозиція містить скан-копію(ї) документу(ів) та електронний(і) документ(и), кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі накладається на кожен електронний документ окремо та на тендерну пропозицію в цілому. Винятки: Якщо електронний(і) документ(и), наданий(і) учасником у складі своєї тендерної пропозиції, виданий іншою(ими) організацією(ями) і на нього(них) вже накладено кваліфікований електронний підпис цієї організації(й), учаснику не потрібно накладати на нього свій кваліфікований електронний підпис. Замовник перевіряє кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки кваліфікованого електронного підпису зокрема повинні відображатися: прізвище, ім'я та по-батькові (у разі наявності) учасника/особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), повне найменування учасника (для юридичної особи) та ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником/уповноваженою особою учасника процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису або у випадку накладення учасником/уповноваженою особою учасника процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису не на всю тендерну пропозицію* або накладення учасником/уповноваженою особою учасника процедури закупівлі удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті або накладання учасником/уповноваженою особою учасника процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції не підтверджені відповідно до вимог пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та підлягає відхиленню на підставі абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. *якщо у складі тендерної пропозиції буде наданий один або декілька документів, в тому числі під час виправлення невідповідностей згідно пункту 43 Особливостей, який(які) не будуть містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. Замовником перевірено кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки кваліфікованого електронного підпису виявлено що не відображається: повне найменування учасника (для юридичної особи) та ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, що не відповідає вимогам тендерної документації. За для усунення невідповідності протягом 24 годин, перезавантажити тендерну пропозицію, тобто Всі передбачені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажити в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (з оригіналів документів та/або завірених належним чином копій документів) придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії та накласти кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію учасника, під час перевірки якого (кваліфікованого електронного підпису) повинні відображатися: прізвище, ім'я та по-батькові (у разі наявності) учасника/особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), повне найменування учасника (для юридичної особи) та ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Замовником відповідно до п.п 1.6. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено: 1.6. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. Замовник не вимагає від об’єднання учасників конкретної організаційно-правової форми для подання тендерної пропозиції. Учасник при поданні своєї тендерної пропозиції не надав розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду посадових (службових) осіб учасника уповноважену (их) підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо); та не надав разом з довіреністю документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. За для усунення невідповідності протягом 24 годин, надати: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду посадових (службових) осіб учасника уповноважену (их) підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо); та документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Замовником згідно Додатку №2 до тендерної документації передбачено : Постачання товару буде здійснено Учасником на склад харчоблоку, спеціально обладнаним автотранспортом Учасника для перевезення вищезазначених продуктів, який відповідає вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». У складі тендерної пропозиції учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання), яким гарантує дані вимоги. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійного листа деб було зазначено що постачання товару буде здійснено Учасником на склад харчоблоку.В наданому Учасником гарантійному листі зазначено лише що постачання товару буде здійснено Учасником, спеціально обладнаним автотранспортом Учасника для перевезення вищезазначених продуктів, який відповідає вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». За для усунення невідповідності протягом 24 годин, надати: гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання), яким гарантує що Постачання товару буде здійснено Учасником на склад харчоблоку, спеціально обладнаним автотранспортом Учасника для перевезення вищезазначених продуктів, який відповідає вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Замовником згідно Додатку №2 до тендерної документації передбачено : Поставка товару здійснюється автотранспортом Учасника. Строк планової поставки – з дати підписання договору до 25.06.2024 року (включно), протягом трьох робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом) у робочі дні з 09:00 до 14:00 години один раз на тиждень. Розвантажувальні роботи в приміщення складу харчоблоку виконують особи, які супроводжують продукти у дорозі. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання), яким гарантує своєчасне постачання та розвантаження товару у приміщення складу харчоблоку. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійного листа деб було зазначено що Розвантажувальні роботи в приміщення складу харчоблоку виконують особи, які супроводжують продукти у дорозі. Учасником надано лише гарантійний лист яким гарантує що Поставка товару здійснюється автотранспортом Учасника. Строк планової поставки – з дати підписання договору до 25.06.2024 року (включно), протягом трьох робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом) у робочі дні з 09:00 до 14:00 години один раз на тиждень. За для усунення невідповідності протягом 24 годин, надати: гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання), яким гарантує що Поставка товару здійснюється автотранспортом Учасника. Строк планової поставки – з дати підписання договору до 25.06.2024 року (включно), протягом трьох робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом) у робочі дні з 09:00 до 14:00 години один раз на тиждень. Розвантажувальні роботи в приміщення складу харчоблоку виконують особи, які супроводжують продукти у дорозі. Замовником згідно Додатку №2 до тендерної документації передбачено : Постачання товару буде здійснено Учасником на склад харчоблоку, спеціально обладнаним автотранспортом Учасника для перевезення предмета закупівлі, який відповідає вимогам статті 44 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - із змінами. Учасник у складі пропозиції повинен надати АКТ* (де буде зазначено автотранспорт яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі)(чинний на момент його подання) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. * Акт повинен бути складений на ім’я Учасника, у разі знаходження автотранспорту у власності** Учасника або в оренді** та на ім’я сторонньої особи (організації), якщо Учаснику надаються послуги** з перевезення; ** підтверджуючи документи(про знаходження транспорту у власності Учасника/ оренді/ якщо Учаснику надаються послуги з перевезення) надаються у складі пропозиції згідно вимог п.п. 1.5 п. 1.1. ч.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. На виконання цієї вимоги Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано жодного з вищє перелічених документів. За для усунення невідповідності протягом 24 годин, надати: на підтвердження того що Постачання товару буде здійснено Учасником на склад харчоблоку, спеціально обладнаним автотранспортом Учасника для перевезення предмета закупівлі, який відповідає вимогам статті 44 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - із змінами. Учасник у складі пропозиції повинен надати АКТ* (де буде зазначено автотранспорт яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі)(чинний на момент його подання) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. * Акт повинен бути складений на ім’я Учасника, у разі знаходження автотранспорту у власності** Учасника або в оренді** та на ім’я сторонньої особи (організації), якщо Учаснику надаються послуги** з перевезення; ** підтверджуючи документи(про знаходження транспорту у власності Учасника/ оренді/ якщо Учаснику надаються послуги з перевезення) надаються у складі пропозиції згідно вимог п.п. 1.5 п. 1.1. ч.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. На виконання цієї вимоги Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано жодного з вищє перелічених документів. 2. Учасник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Замовником згідно тендерной документації п.1.7. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось надати:- 1.7. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону на виконання вимог чинного законодавства учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - довідку у довільній формі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання), що містить відомості про виробника товару (щодо кожної номенклатурної позиції) та країну походження товару (тобто в якій саме країні виробляється товар), щодо кожної номенклатурної позиції, що пропонується учасником; - гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання), в якому учасник гарантує, що населений пункт, який є місцезнаходженням (місцем проживання) учасника не визнано в умовах воєнного стану тимчасово* окупованою територією, відповідно до чинного законодавства України; * у разі якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію – учасник повинен надати документальне підтвердження, відповідно до чинного законодавства України, щодо зміни його податкової адреси на іншу територію України (не окуповану); Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідних документів. Надати документи відповідно вимогам п.1.7 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось надати, а саме: довідку у довільній формі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання), що містить відомості про виробника товару (щодо кожної номенклатурної позиції) та країну походження товару (тобто в якій саме країні виробляється товар), щодо кожної номенклатурної позиції, що пропонується учасником; - гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання), в якому учасник гарантує, що населений пункт, який є місцезнаходженням (місцем проживання) учасника не визнано в умовах воєнного стану тимчасово* окупованою територією, відповідно до чинного законодавства України; * у разі якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію – учасник повинен надати документальне підтвердження, відповідно до чинного законодавства України, щодо зміни його податкової адреси на іншу територію України (не окуповану); 2. Учасник ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей 1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПАРТА 2015" було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "СПАРТА 2015" у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.1.Надати всі необхідні документи які вимагались Замовником, згідно Тендерної документації Замовника. Оформивши та підписавши згідно вимогам. 1.2. Всі гарантійні листи, які вимагаються для подання вимогами цієї тендерної документації, подаються у вигляді зведеного гарантійного листа або кожен гарантійний лист окремо, та повинні бути оформленні за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та завірені печаткою (у разі її використання). Бланк гарантійного листа повинен містити: дані учасника, номер і дату вихідного номеру, адресуватися Замовнику (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ) та містити в собі гарантію тих дій (обставин), які зазначаються в гарантійних листах. Надати всі гарантійні листи що вимагалися оформлені відповідно вимогам. 1.3.Згідно Додатку №2 Замовником вимагалось: Постачання товару буде здійснено Учасником на склад харчоблоку, спеціально обладнаним автотранспортом Учасника для перевезення предмета закупівлі, який відповідає вимогам статті 44 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - із змінами. Учасник у складі пропозиції повинен надати АКТ* (де буде зазначено автотранспорт яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі)(чинний на момент його подання) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. * Акт повинен бути складений на ім’я Учасника, у разі знаходження автотранспорту у власності** Учасника або в оренді** та на ім’я сторонньої особи (організації), якщо Учаснику надаються послуги** з перевезення; ** підтверджуючи документи(про знаходження транспорту у власності Учасника/ оренді/ якщо Учаснику надаються послуги з перевезення) надаються у складі пропозиції згідно вимог п.п. 1.5 п. 1.1. ч.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Надати підтверджуючи документи(про знаходження транспорту у власності Учасника/ оренді/ якщо Учаснику надаються послуги з перевезення). 1.4. Згідно Додатку №3 Замовником вимагалось: 1.1. Копія(ї) аналогічного(их)* договору(ів) за предметом закупівлі з додатком(ами) (при наявності) та з копією(ями) (усіх) додаткової(их) угод(и) (при наявності) 1.2. Завірена(і) учасником копія(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист-відгук** від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо повного*** виконання його умов учасником. * Під аналогічним(и) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти повністю виконаний договір(и) на поставку 15550000-8 Молочні продукти різні . ** Лист-відгук повинен включати в себе номер та дату договору, суму виконаних зобов'язань за договором, з обов'язковим зазначенням вимог щодо сумлінного виконання постачальником своїх зобов'язань за договором *** Під повним виконанням слід розуміти, що в листі від замовника по договору обов'язково зазначається сума виконаних зобов'язань Надати документи відповідно вимогам Додатку №3до тендерної документації. 2. Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей 1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРАЙ-МК..»було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «КРАЙ-МК..»у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Надати заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації ( відповідно вимогам); - надати довідку у довільній формі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання), що містить відомості про виробника товару (щодо кожної номенклатурної позиції) та країну походження товару (тобто в якій саме країні виробляється товар), щодо кожної номенклатурної позиції, що пропонується учасником;( коректно зазначивши виробників) Замовником згідно Додатка №2 до тендерної документації вимагалось: Постачання товару буде здійснено Учасником на склад харчоблоку, спеціально обладнаним автотранспортом Учасника для перевезення предмета закупівлі, який відповідає вимогам статті 44 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - із змінами. Учасник у складі пропозиції повинен надати АКТ* (де буде зазначено автотранспорт яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі)(чинний на момент його подання) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. * Акт повинен бути складений на ім’я Учасника, у разі знаходження автотранспорту у власності** Учасника або в оренді** та на ім’я сторонньої особи (організації), якщо Учаснику надаються послуги** з перевезення; ** підтверджуючи документи(про знаходження транспорту у власності Учасника/ оренді/ якщо Учаснику надаються послуги з перевезення) надаються у складі пропозиції згідно вимог п.п. 1.5 п. 1.1. ч.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учаснику необхідно надати підтверджуючи документи(про знаходження транспорту у власності Учасника/ оренді/ якщо Учаснику надаються послуги з перевезення) Запропонований Учасником товар відповідає вимогам законодавства України щодо захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання норм чинного законодавства України із захисту довкілля (навколишнього середовища), при постачанні предмета закупівлі Надати гарантійний лист відповідно вимогам яким Учасник гарантує дотримання норм чинного законодавства України із захисту довкілля (навколишнього середовища), при постачанні предмета закупівлі. 2. Учасник ТОВ «КРАЙ-МК..» виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.