Період оскарження умов закупівлі - по 11-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-12-2023, 00:00
Закупівля здійснюється ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 ( із змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 648 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 48 960,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України" |
ЄДРПОУ: | 02011964 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ЛАМБЕРГ Оксана Володимирівна |
Телефон: | +380969421013 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, м. Київ,місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10 |
5 |
1). Тендерною документацією (п.3 розділу V) вимагалося надання скан-копій оригіналів документів, які необхідно учаснику подати в складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса – юридична та фактична, електронна адреса, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів); в) інформація про банківські реквізити (банківські реквізити повинні відповідати реквізитам вказаним у проекті договору). 2. Статут або інший установчий документ (у випадку відсутності Статуту); 3. Лист-згода з істотними умовами договору про закупівлю та проектом договору зазначеними у даній тендерній документації. 4. На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» надати згоду (лист в довільній формі) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних посадової особи учасника, що підписує документи тендерної пропозиції та договір за результатами проведення процедури закупівлі. 5. Заповнений проект договору. 6.Документ, який підтверджує відносини з постачальником/виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або договір поставки, тощо) дійсного впродовж 2023 року. Вами у складі тендерної пропозиції не було надано жодного із вказаних документів. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати вказані документи. 2). Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання наступних документів, а саме: 1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника. В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Документи, підтверджуючі наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування. Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та реалізуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати скан-копію оригіналу договору оренди зазначеного приміщення (складу) на 2023 рік. На вказане майно надати скан-копію оригіналу договору на проведення дезінфекції та дератизації приміщення (складу), дійсного на 2023 рік та акт(ти) виконаних робіт за листопад 2023 року. 3. Документи на власний або орендований автотранспорт, яким будуть здійснювати доставку продуктів харчування. На вказаний автотранспорт повинні бути надані: - скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту на 2023 рік та акт(ти) виконаних робіт за листопад 2023 року. 4. Довідку про наявність працівників, які відповідальні за виконання договору (у т.ч. у разі наявності директор, головний бухгалтер, водій, вантажник, тощо), в якій повинно бути зазначено: ПІБ, посада. 5. Особові медичні книжки, з даними про проходження медичного огляду, працівників, які відповідальні за постачання товару (водій, вантажник, тощо). 6. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі, протягом 2021-2022 рр. (вказати по 1 (одному) договору за кожен рік), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. 7. Для підтвердження зазначеної у довідці про досвід виконання аналогічних договорів інформації учасник повинен надати: а) скан-копії оригіналів договорів (зазначених у довідці) з додатками, які є невід'ємною частиною договору; б) скан-копії оригіналів листів – відгуків з інформацією про належне виконання договорів зазначених у довідці, у тому числі щодо якості та строків. Листи-відгуки повинні бути видані непізніше тридцятиденної давнини відносно дати оприлюднення оголошення про закупівлю. 8. Фінансова звітність законодавчо встановлена для учасників юридичних осіб за 2022р. або звітність законодавчо встановлена для учасників фізичних осіб за 2022р. Вами у складі тендерної пропозиції не було надано жодного із вказаних документів. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати вказані документи. У тендерній документації (п.5 розділу ІІІ) передбачено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого п.47 Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пуктку 47 Особливостей. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутній документ, який підтверджує відсутність підстав визначених абзацом чотирнадцятим п.47 Особливостей. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо підтвердити відсутність підстав визначених абзацом чотирнадцятим п.47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.