Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 605 440,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 027,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44100483 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олександр Погорілий |
Телефон: | 380633793750 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 23300, Україна, Вінницька область,смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30 |
5 |
Більше 3 календарних днів = 0
Протягом 2 календарних днів = 8
Протягом 1 календарного дня = 12
Протягом 3 календарних днів = 4
Відстрочка платежу 30 і менше днів = 0
Відстрочка платежу 31 – 60 днів = 3
Відстрочка платежу 61 – 90 днів = 5
Відстрочка платежу 91 і більше днів = 8
відповідно до додатку №1 до тендерної документації учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати копії таких договорів і копії документів, що підтверджують їх виконання у повному обсязі. Перелік таких договорів та їх копії надані але документи, які підтверджують їх виконання (копії накладних, розрахункових документів чи аналогічні) відсутні. Відповідно до пункту 43 Особливостей прошу протягом 24 годин надати офіційно через електронну систему закупівель зазначені документи, в іншому випадку ваша пропозиція буде відхилена. Додатково інформую що тендерною документацією не встановлена кількість аналогічних договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.