Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 117 031,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 585,16 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Остерської міської ради |
ЄДРПОУ: | 44970581 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Потебня |
Телефон: | +380931631447 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 17044, Україна, Чернігівська область,м. Остер, вул. Незалежності, 21 |
0 |
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасник має відредагувати довідку щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, так як між Учасником і Замовником раніше не було укладених договорів про закупівлю. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Відповідно до додатку 2 тендерної документації, розділу 2. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ (ДОКУМЕНТІВ), ЩО ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.