Період оскарження умов закупівлі - по 06-12-2023, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Рафіновані олії та жири (Код за ДК 021:2015 - 15420000-8 Рафіновані олії та жири) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 - м. Київ, вул. Народного Ополчення, 9, - м. Київ, вул. Карбишева,3; - м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53; - Київська обл., Фастівський р-н., с. Віта Поштова, ННІ №1 - м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3; Кількість: 1 (найменування), у тому числі: Олія рослинна (соняшникова) рафінована дезодорована виморожена (ПЕТ 4,6 кг або еквівалент) – 2300 кг 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 149 500,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2023 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 09.12.2023 до 00:00 год 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 15 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 149 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 495,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національна академія внутрішніх справ |
ЄДРПОУ: | 08751177 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Контактна особа: | Костянтин Доценко |
Телефон: | +380987579685 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03035, Україна, м. Київ,м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
1 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Учасник надав лише: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) із зазначенням дати формування витягу не раніше 2023 року. Витяг з ЄДР повинен бути виданий у відповідності до «Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5. - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ - договір з незалежною акредитованою лабораторією на проведення аналізів предмету закупівлі згідно нормативно-технічної документації , а також атестат акредитації лабораторії з додатком про сферу акредитації. Документи повинні бути чинні на термін виконання договору. - Наказ на призначення директора - Скан-копію аналогічних договорів - Видаткові накладні до аналогічних договорів - копії податкових накладних - Підтвердив наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Для усунення невідповідностей (проходження кваліфікації як учасника) Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями всі інші документи які вимагалися умовами тендерної документації: підтвердження про прийняття Учасником істотних умов договору (довідка зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником.); -Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу -для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців) та уповноважених осіб на підписання тендерної пропозиції - сканована копія паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)- для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців та уповноважених осіб на підписання тендерної пропозиції - копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. (якщо законом не передбачено, учасник повинен надати лист пояснення з посиланням на законодавство) - довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про можливість вчасної та якісної поставки товару, на умовах, викладених в тендерній документації; - лист-погодження з усіма умовами тендерної документації, складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника); - Заповнену форму пояснювальної записки у відповідності з Додатком № 7 до цієї тендерної документації (у випадку необхідності, тобто у разі подання аналогів документів або відсутності документів та їх аналогів та ін.); - письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток № 4 до цієї тендерної документації), заповнюється та надається усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору і визначені в довідці про працівників; - Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місцяпроживання та громадянство. Додатково зазначити інформацію про те, що: В Учасника міститься /не міститься інформація в Єдиному реєстрі юридичних осіб – підприємців про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України; Довідку, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ, транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше. - Копію договору на мийку транспортних засобів, дійсний на 2023 рік, яким буде здійснюватися поставка (у разі наявності власної мийки для транспортних засобів – надати підтверджуючі документи); - Копію договору на здійснення дезінфекційних робіт/послуг на транспортних засобах, дійсний на 2023 рік. - Копію договору про надання послуг з дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у довідці про потужності та акт (-и) виконаних робіт/послуг з дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у довідці про потужності, за останній місяць до кінцевої дати подання тендерної пропозиції (за наявності) - довідка про транспортні засоби учасника, якими буде здійснюватися поставка товару (на підтвердження надати, копії технічних паспортів (у разі використання власного транспорту) або копію договору оренди транспортних засобів або договору про надання транспортних послуг, в якому зазначається перелік автомобілів, які будуть використані для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі (якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції); - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ - Для платників єдиного податку: - - копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. Фізична особа-підприємець повинна надати: 1. Копію паспорта. 2. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера. - Копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або витяг з реєстрації потужностей Учасника; - Копію асортиментного переліку товару, погодженого уповноваженим на те органом або структурою (за наявності). -копію договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг Учасника (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження (за наявності), у разі наявності договір повинен бути дійсним на 2023 рік; -акт ветеринарно-санітарного огляду підприємства за останній місяць відносно дати подання тендерних пропозицій Учасника (за наявності); -акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Виробника та/або Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень) за 2021 або 2022 або 2023 рік; - скан-копія оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 446 від 08.08.19. Акт без виявлених порушень); за 2021 або 2022 або 2023 рік; - акт результатів лабораторних досліджень виявлення забруднення середовища методом змивів та Договір про надання послуг з лабораторією, яка проводила відповідні дослідження - Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему екологічного управління відповідно до ISO 22000:2018 та ISO 9001:2015 що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання фасування транспортування та торгівлі харчовими продуктами. та всі звіти за результатами аудиту та остаточного оцінювання, чинні на дату розкриття; - Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO22000:2007 (ISO22000:2005,IDT) або ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання фасування та торгівлі харчовими продуктами. та всі звіти за результатами аудиту та остаточного оцінювання, чинні на дату розкриття; - Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання транспортування та торгівлі харчовими продуктами. та всі звіти за результатами аудиту та остаточного оцінювання, чинні на дату розкриття; Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України та/або іноземним органом з акредитації Відбір продукції на лабораторні дослідження проводиться за рахунок Учасника (надати гарантійний лист) - Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація виробника про якість або сертифікат відповідності виробника про якість); - Гарантійний лист, складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до кожного окремого місця доставки (поставка згідно заявок та залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 80% від загального). - Довідку, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ, транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше. - Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, при постачанні іншим Замовникам продуктів харчування, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили Замовників припинити з Учасником договірні відносини. - Скановану довідку, складеною в довільній формі з інформацією про те, що на Учасника не розповсюджуються норми Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII та інших нормативно-правових актів щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), відповідно до яких заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). Замовник не несе відповідальність у разі зазначення Учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації; - скановану довідку, складену в довільній формі, що під час поставки товарів /надання послуг /виконання робіт, що є предметом закупівлі, Учасник зобов’язується дотримуватися вимог чинного законодавства України із захисту довкілля, вживати заходів для захисту довкілля від забруднення; - Рішення (протокольне) про надання згоди на вчинення значного правочину (з урахуванням вимог статті 44 Закону України " Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю ") (за наявності); - Лист в довільній формі про відсутність будь-яких підтверджених фактів негативного досвіду про співпрацю з Замовником за останні 3 роки; - Учасник також надає Довідку (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (вказати повну назву Учасника) та (вказати повну назву Замовника) господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Також всі необхідні документи зазначені в додатках до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.