Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 319 488,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 597,44 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 41321310 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колюбінська Соломія |
Телефон: | 380322546423 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79049, Україна, Львівська область,Львів, ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, будинок 66 |
5 |
Протокол Уповноваженої особи відділу освіти Сихівського та Личаківського районів УО ДР ЛМР № 178 Т 07 грудня 2023 р. м. Львів ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції ПП «Савкрай» (далі – Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації . 2. Прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості) та про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель згідно Особливостей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-11-28-011941-a Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено наступне: При розгляді тендерної пропозиції Учасника, ПП «Савкрай», яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, уповноваженою особою встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Додатком 1 до тендерної документації передбачено перелік документів та інформації якими підтверджується відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. Зокрема, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник, крім іншого, мав надати довідку, складену у довільній формі про наявність працівника (ів), який(і) буде(уть) здійснювати поставку товару. Однак, у складі тендерної пропозиції ПП «Савкрай» відсутня зазначена довідка. Наведене свідчить про наявність невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією. Під час розгляду другого питання порядку денного встановлено: Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищенаведене, існує необхідність в розміщенні в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника про усунення невідповідності в документах, а саме, учаснику слід долучити: 1) Довідку, складену у довільній формі про наявність працівника(ів), який(і) буде(уть) здійснювати поставку товару, що є предметом закупівлі. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі – ПП «Савкрай» в складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією відповідно до вимог пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.