Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 275 596,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 755,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів "Гарант-сервіс" |
| ЄДРПОУ: | 19122935 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Королик |
| Телефон: | +380963667771 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Невідповідність: учасник ПП «Продцентр-плюс» у складі своєї тендерної пропозиції не надав підтвердження інформації щодо виконання аналогічних договорів в повному обсязі, зазначеної ним у наданій Довідці про виконання аналогічних договорів. Посилання на вимогу тендерної документації щодо якої виявлена така невідповідність: підпункт 1.2. пункту1 додатку 1 до тендерної документації. Для усунення такої невідповідності учасник має надати: копію аналогічного договору (з усіма додатками до нього) разом з копією видаткової накладної / видаткових накладних (товарно-транспортної накладної/товарно-транспортних накладних), що свідчить про виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом*) та/або позитивний лист-відгук від контрагента із зазначенням інформації про належне виконання учасником аналогічного договору поставки олії соняшникової/олії в повному обсязі, а також із зазначенням номеру, дати укладення та предмету аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.