Період оскарження умов закупівлі - по 01-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 254 723,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 273,62 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КЗ Сумської обласної ради "Обласний ліцей спортивного профілю "Барса" |
ЄДРПОУ: | 41359632 Досьє YouControl |
Сайт: | https://liceybarsa.wixsite.com/barsa-sumy |
Контактна особа: | Баранчикова Анжеліка Юріївна |
Телефон: | +380542701658 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40022, Україна, Сумська область,місто Суми, вулиця Привокзальна, 2/2 |
2 |
В ХОДІ РОЗГЛЯДУ: Відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова 1495), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При перевірці документів, доданих до тендерної пропозиції учасника ФОП "ДЕГТЯРЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ". (ІПН 2277114853) (надалі-Учасник) встановлено: 1 ) Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог: Пунктом 2 При участі водія у вантажно-розвантажувальних роботах вантажовідправник повинен забезпечити його санітарним одягом вказані документи відсутні. 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: гарантійний лист в довільній формі про забезпечення водія санітарним одягом. 3). Учасником надана Декларація відповідності на товар згідно до ДСТУ 4421:2005; ТУУ 25027034-004-99 в довільній формі у вигляді зразка, прохання підвантажити дані ДСТУ. 4) Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Анжеліка БАРАНЧИКОВА.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.