Період оскарження умов закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-12-2023, 00:00
Закупівля здійснюється ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 ( із змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 450 399,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 400,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України" |
| ЄДРПОУ: | 02011964 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ЛАМБЕРГ Оксана Володимирівна |
| Телефон: | +380969421013 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03680, Україна, м. Київ,місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10 |
7 |
1) У тендерній документації (п.3 розділу V) вказано, що довідки в довільній формі які вимагаються у тендерній документації повинні бути оформлені на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), мати номер, дату, підписані учасником та містити відбиток печатки (у разі наявності). Вами у складі тендерної пропозиції було надано довідки без номера та дати, а саме: - лист-згоду на обробку персональних даних; - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів; - опис товару; - довідку, яка містить відомості про Учасника; - довідку згоду з істотними умовами договору та проектом договору; - гарантію (гарантує відповідність обставин, передбачених частинами 1 та 2 статті 17 Закону). Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати вказані документи із номером та датою. 2) Тендерною документацією (п.3 розділу V) вимагалося надання скан-копії оригіналу витягу (свідоцтва) платників ПДВ або єдиного податку. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість із надписом «Копія вірна» і печаткою, тому незрозуміло чи це оригінал документу чи завірена копія. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати оригінал документа.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.