Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 48 867,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 488,67 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Недригайлівський ліцей Недригайлівської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 24022087 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Олексіївна Чорна |
Телефон: | +380668475453 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 42100, Україна, Сумська область,смт. Недригайлів, вул. Незалежності, 25 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Згідно п. 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має надати, зокрема «документи що підтверджують виконання наданих договорів, а саме: видаткова накладна та / або акти прийому передачі та / або акт звірки» (відповідно до наданої учасником Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано видаткову накладну на суму 3517,94 грн до Договору № 11 від 21.07.2021 (сума договору 116272,80), що не підтверджує виконання зазначеного Договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями «документи що підтверджують виконання наданих договорів, а саме: видаткова накладна та / або акти прийому передачі та / або акт звірки» до Договору № 11 від 21.07.2021. 2) Згідно Додатку 2 до Тендерної документації Замовником прописані наступні вимоги: 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, державними, галузевими стандартами та іншими нормативними документами. Товар, що постачається, повинен мати необхідні документи що підтверджують його походження, якість, відповідність стандартам (свідоцтва/сертифікати/декларації відповідності чи інші документи). 2. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, на час поставки. 3. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами Учасника по заявці Замовника. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені спеціальним одягом, масками,рукавицями. 4. Учасник забезпечує належне санітарне утримання приміщень, транспортних засобів, обладнання та інвентаря, що використовуватимуться для зберігання/перевезення товару, а також контролює дотримання працівниками правил особистої гігієни. 5. Транспортні засоби, що використовуватимуться для перевезення товару, повинні бути призначені та обладнані для перевезення харчових продуктів. Транспортні засоби повинні бути чистими, утримуватися у належному стані, що забезпечує захист товару від забруднення, та мати таку конструкцію, що забезпечуватиме результативне чищення та/або дезінфекцію. 6. Товар повинен передаватися Замовнику в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. 7. Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. 8. Замовник має право зробити вибіркове лабораторне дослідження товару, який був поставлений за договором, на якість та відповідність санітарно-гігієнічним нормам. 9. Витрати Замовника на лабораторне дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник. 10. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника. 11. Запропонований товар повинен відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля. 12. Доставка товару здійснюється окремими партіями, не рідше 1 разу на тиждень (з врахуванням терміну придатності товару), згідно замовлення, яке передається Учаснику будь-яким зручним для Замовника способом (поштою, електронною поштою, особисто, факсом, в телефонному режимі тощо), за адресами Замовника. «Свою згоду на виконання вищенаведених вимог Учасник підтверджує гарантійним листом». У складі тендерної пропозиції Учасника не надано гарантійний лист, яким Учасник підтверджує свою згоду на виконання вищенаведених вимог. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, яким Учасник підтверджує свою згоду на виконання вищенаведених вимог. 3) Згідно Додатку 2 до Тендерної документації Учасник має надати, зокрема «гарантійний лист про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». У складі тендерної пропозиції Учасника не надано гарантійний лист про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.