Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 30-11-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 408 960,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 089,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Немішаївської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 44072252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Філоненко Сергій Володимирович |
| Телефон: | +380457726499 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07853, Україна, Київська область,селище Немішаєве, вулиця Садова,3 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
закупівля новорічних подарунків здійснюється для дарування подарунків дітям на Різдвяні та Новорічні свята, а перенос поставки подарунків на 2024 рік, приводить до неактуальності подарунків після свят, тим самим станом на січень 2024 року відсутня потреба в закупівлі новорічних подарунків
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-01-2024, 00:04
Період оскарження:
з 03-01-2024, 09:54 по 14-01-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
закупівля новорічних подарунків здійснюється для дарування подарунків дітям на Різдвяні та Новорічні свята, а перенос поставки подарунків на 2024 рік, приводить до неактуальності подарунків після свят, тим самим станом на січень 2024 року відсутня потреба в закупівлі новорічних подарунків
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-01-2024, 09:51
Документи:
Додатком 2 до тендерної пропозиції передбачено що, Новорічний подарунок повинен мати індивідуальну патріотичну упаковку, картонну упаковку, що вміщує в себе весь об’єм солодощів. В той же час учасником було надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначено матеріал пакувальні на основі поліетиленової плівки. Відповідно до вимог ст.43 Постанови КМУ №1178 визначено що, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В той же час, цім пунктом визначено, що Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи що виправлення зазначеної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, керуючись ст..43 Постанови КМУ №1178 прошу надати документи на картону упаковку, а саме висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чи іншого документу який засвідчує якість картонної упаковки, та гарантійний лист про поставку новорічних подарунків в індивідуальній патріотичній, картонній упаковки, зображення упаковки. Також в гарантійному листів про транспортування прошу добавити пункт про належне зберігання продукції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.