Період оскарження умов закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 30-12-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 84 160,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 420,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 03191259 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чумакова Соф'я |
| Телефон: | 380950789879 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 70404, Україна, Запорізька область,Запорізький район с. Зоряне, вул. Бойко, буд. 4 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 23.11.2023 потенційним Учасником ТОВ «Чіз Мілк» було подано скаргу до АМКУ, скарга № UA-2023-11-21-017718-a.a1, на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог. 04.12.2023 рішенням АМКУ від 04.12.2023 року (повне складання 06.12.2023) № 19470-р/пк-пз скаргу було задоволено. Закон про публічні закупівлі зобов'язує замовників виконати рішення Колегії АМКУ, прийняте за результатами розгляду скарги, і встановлює для цього строк — протягом 30 днів з дня прийняття Колегією такого рішення. Під час оскарження тендерної документації Замовника на закупівлю згущеного молока, в Замовника була збільшена потреба а також очікувана вартість. Замовник при проведені закупівлі має дотримуватись принципів та строків проведення закупівлі. Так строки на проведення відкритих торгів з урахуванням Особливостей, займають щонайменше 14 календарних днів, при відсутності скарг та вимог. Замовник, мав намір придбати товар в межах бюджетного року, а через те, що закупівлю було оскаржено, що зупинило перебіг строку подачі пропозицій, призвело до більш тривалого проведення закупівлі. У зв’язку зі зміною обсягів закупівлі та бюджетним призначенням, Замовником було обрано процедуру – «Запит ціни пропозиції», що значно пришвидшує проведення закупівлі, укладення договору та можливість вчасно (до закінчення бюджетного року) поставити товар та провести взаєморозрахунки. У зв’язку з чим, Замовником неможливо витримати строки проведення закупівлі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-01-2024, 00:02
Період оскарження:
з 25-12-2023, 18:54 по 05-01-2024, 00:00
Документи: