Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 484 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 22 424,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01985423 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.m.mechnikova.com |
Контактна особа: | Приходько Олена Геннадіївна |
Телефон: | 380562339500 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ»було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ»у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: -Згідно вимог Додатку №3 Учасник повинен надати наступні документи: 1. Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Копія(ї) аналогічного(их)* договору(ів) за предметом закупівлі з додатком(ами) (при наявності) та з копією(ями) (усіх)** додаткової(их) угод(и) (при наявності) 1.2. Завірена(і) учасником копія(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист-відгук*** від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо повного**** виконання його умов учасником. * Під аналогічним(и) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти повністю виконаний договір(и) на поставку хліба ** Наявність всіх додаткових угод обов’язкова, в тому числі додаткових угод щодо подовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році ***Лист-відгук повинен включати в себе номер та дату договору, суму виконаних зобов'язань за договором, з обов'язковим зазначенням вимог щодо сумлінного виконання постачальником своїх зобов'язань за договором **** Під повним виконанням слід розуміти, що в листі від замовника по договору обов'язково зазначається сума виконаних зобов'язань Учасником надано діючий договір, а не повністю виконаний. Надати завірена(і) учасником копія(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист-відгук*** від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо повного**** виконання його умов учасником 2. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ ТОРГОВИЙ ДІМ" було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ ТОРГОВИЙ ДІМ" у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: п.п 1.3.Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" – із змінами та "Про електронні довірчі послуги" – із змінами. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа та/або скан-копій документів через електронну систему закупівель, тобто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якого/якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації. п.п. 1.5. У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником/уповноваженою особою учасника процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису або у випадку накладення учасником/уповноваженою особою учасника процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису не на всю тендерну пропозицію* або накладення учасником/уповноваженою особою учасника процедури закупівлі удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті або накладання учасником/уповноваженою особою учасника процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції не підтверджені відповідно до вимог пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та підлягає відхиленню на підставі абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. *якщо у складі тендерної пропозиції буде наданий один або декілька документів, в тому числі під час виправлення невідповідностей згідно пункту 43 Особливостей, який(які) не будуть містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. - гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання), в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, не був (буде) ввезений (переміщений) з тимчасово* окупованої території на іншу територію України; - Постачання товару буде здійснено Учасником на склад харчоблоку, спеціально обладнаним автотранспортом Учасника для перевезення предмета закупівлі, який відповідає вимогам статті 44 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - із змінами. Учасник у складі пропозиції повинен надати АКТ* (де буде зазначено автотранспорт яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі)(чинний на момент його подання) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти.. * Акт повинен бути складений на ім’я Учасника, у разі знаходження автотранспорту у власності** Учасника або в оренді** та на ім’я сторонньої особи (організації), якщо Учаснику надаються послуги** з перевезення; Учасником надано АКТ* на складські приміщення. Учасник у складі пропозиції повинен надати АКТ* (де буде зазначено автотранспорт яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі)(чинний на момент його подання) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти.. -Згідно вимог Додатку №3 Учасник повинен надати наступні документи: 1. Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Копія(ї) аналогічного(их)* договору(ів) за предметом закупівлі з додатком(ами) (при наявності) та з копією(ями) (усіх)** додаткової(их) угод(и) (при наявності) 1.2. Завірена(і) учасником копія(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист-відгук*** від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо повного**** виконання його умов учасником. * Під аналогічним(и) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти повністю виконаний договір(и) на поставку хліба ** Наявність всіх додаткових угод обов’язкова, в тому числі додаткових угод щодо подовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році ***Лист-відгук повинен включати в себе номер та дату договору, суму виконаних зобов'язань за договором, з обов'язковим зазначенням вимог щодо сумлінного виконання постачальником своїх зобов'язань за договором **** Під повним виконанням слід розуміти, що в листі від замовника по договору обов'язково зазначається сума виконаних зобов'язань Учасником надано діючий договір, а не повністю виконаний. Надати документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог . 2. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ ТОРГОВИЙ ДІМ" виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.