Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
Закупівля здійснюється ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 ( із змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 306 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 9 146,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України" |
ЄДРПОУ: | 02011964 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ЛАМБЕРГ Оксана Володимирівна |
Телефон: | +380969421013 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, м. Київ,місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10 |
6 |
1) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вимагалося надання: «1.Довідки про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі, протягом 2021-2022 рр. (вказати по 1 (одному) договору за кожен рік), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. 2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати: а) скан-копії оригіналів договорів (зазначених у довідці) з додатками, які є невід'ємною частиною договору; б) скан-копії оригіналів листів – відгуків з інформацією про належне виконання договорів зазначених у довідці, у тому числі щодо якості та строків. Листи-відгуки повинні бути видані непізніше тридцятиденної давнини відносно дати оприлюднення оголошення про закупівлю.» По-перше Вами у складі Вашої тендерної пропозиції взагалі небуло надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів. По-друге Вами було надано договір поставки №03/10 від 03 жовтня 2022 року із ФОП Пампуха Руслан Георгійович в якому в пункті 4.1 вказано, що невід’ємною частиною даного договору є накладні, які вами ненадано. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару в якій вказати договори, які надано Вами у складі тендерної пропозиції, а саме: - договір №2-2230-Сп від 28 січня 2021 року із Загальноосвітнім навчальним закладом «Київський спортивний ліцей-інтернат»; - договір поставки №03/10 від 03 жовтня 2022 року із ФОП Пампуха Руслан Георгійович. Також просимо надати накладні, які є невід’ємною частиною договору поставки №03/10 від 03 жовтня 2022року. 2) Тендерною документацією (п.3 розділу V) вимагалося надання заповненого проекту договору. Вами у складі тендерної пропозиції надано проект договору в якому незаповнені пункти 3.1, 11.3, розділ ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити постачальника та специфікація до договору. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати повністю заповнений проект договору. 3) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання Документу на власний або орендований автотранспорт, яким будуть здійснювати доставку продуктів харчування. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутній даний документ. Хоча Вами у складі тендерної пропозиції було надано довідку №172 від 21.11.2023р. в якій вказано, що ви орендуєте автомобілі згідно договору про надання транспортних послуг №01/01/2023 від 01.01.2023. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати договір про надання транспортних послуг №01/01/2023 від 01.01.2023. 4) Тендерною документацією (п.3 розділу V) вимагалося надання довідки яка містить відомості про підприємство. Також у даному пункті тендерної документації вказано, що довідки в довільній формі які вимагаються у тендерній документації повинні бути оформлені на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), мати номер, дату, підписані учасником та містити відбиток печатки (у разі наявності). Вами у складі тендерної пропозиції надано загальні відомості про учасника які оформлені не на фірмовому бланку учасника, без номера та дати. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати відомості про учасника які повинні бути оформлені на фірмовому бланку учасника та мати номер і дуту. 5) У тендерній документації (п.3 розділу V) вказано, що довідки в довільній формі які вимагаються у тендерній документації повинні бути оформлені на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), мати номер, дату, підписані учасником та містити відбиток печатки (у разі наявності). Вами у складі тендерної пропозиції надано: - гарантійний лист/довідку про відсутність підстав для відмови учаснику у процедурі закупівлі в участі у відкритих торгах, встановлених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей; - гарантійний лист/довідку згоду з істотними умовами договору та проектом договору; - лист-згоду на обробку персональних даних. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати вказані документи із номером та датою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.