Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 064 748,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 323,74 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" |
ЄДРПОУ: | 02003617 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.hospital.kh.ua |
Контактна особа: | Рождественська Вікторія Григорівна |
Телефон: | 380577572827 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61019, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А |
2 |
Під час розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, тому є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, такого змісту: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» (далі – Учасник) виявлені наступні невідповідності: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо достовірності наданої інформації. 2) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо не відшкодовування понесених витрати (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). 3) Учасник у складі тендерної пропозиції надав договір від 04.01.2022 року № 14/11 на проведення комплексу протиепідемічних заходів (дезінфекція а/т), але умовами даного договору не визначено, який саме транспорт буде дезінфікований, тобто даний договір не підтверджує проведення дезінфекції тих транспортних засобів, які вказані в пропозиції учасника та якими буде здійснюватися поставка. 4) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції не менш ніж один раз на десять днів. 5) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав чинний сертифікат, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник мав для підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) надати наступні документи - наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; - політику щодо безпечності харчових продуктів; - план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; - програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; - звіти про результати внутрішніх аудитів; - журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. 6) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність експедитора транспортного і вантажника. 7) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту. 8) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного. 9) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав трудові книжки експедитора транспортного і вантажника (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори експедитора транспортного і вантажника і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. 10) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) експедитора транспортного та вантажника. 11) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканкопію оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі; 12) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документи, що підтверджують проходження навчання водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного і вантажника з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 13) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) виданий на Учасника 14) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника. 15) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника. 16) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник надає гарантійний лист щодо достовірності наданої інформації в тендерній пропозиції. 2) Відповідно до пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен нaдaти гaрaнтійний лист. 3) Відповідно до підпункту г) пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції). 4) Відповідно до підпункту д) пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1, учасник надає акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на десять днів). 5) Відповідно до пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1, учасник надає чинний сертифікат, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник надає наступні документи для підтвердження, відповідно, учасником або особою запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: - наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; - політику щодо безпечності харчових продуктів; - план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; - програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; - звіти про результати внутрішніх аудитів; - журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. 6) Відповідно до підпункту а) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника. 7) Відповідно до підпункту а) пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - не менше одного спеціалізованого автотранспорту із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. 8) Відповідно до підпункту а) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів. На підтвердження даної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного укладеного з його роботодавцем. 9) Відповідно до підпункту б) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає трудові книжки вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. 10) Відповідно до підпункту в) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) експедитора транспортного та вантажника. 11) Відповідно до підпункту г) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає сканкопію оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі. 12) Відповідно до підпункту д) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують проходження навчання водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 13) Відповідно до підпункту е) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) виданий на Учасника. 14) Відповідно до підпункту є) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника. 15) Відповідно до підпункту ж) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника. 16) Відповідно до підпункту з) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Гарантійний лист щодо достовірності наданої інформації в тендерній пропозиції. 2) Гарантійний лист щодо не відшкодовування понесених витрати (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). 3) Документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції). 4) Акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції, не менш ніж один раз на десять днів. 5) Чинний сертифікат, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник надає наступні документи: - наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; - політику щодо безпечності харчових продуктів; - план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; - програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; - звіти про результати внутрішніх аудитів; - журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. 6) Інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника. 7) Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - не менше одного спеціалізованого автотранспорту із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. 8) Договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного укладеного з його роботодавцем. 9) Трудові книжки експедитора транспортного та вантажника (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори експедитора транспортного та вантажника і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. 10) Особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) експедитора транспортного та вантажника. 11) Сканкопію оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі. 12) Документи, що підтверджують проходження навчання водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 13) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника. 14) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника. 15) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника. 16) Сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.