Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 201 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 005,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ" |
| ЄДРПОУ: | 31185820 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Усова |
| Телефон: | +380949217746 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область,місто Одеса, ВУЛИЦЯ ХІМІЧНА будинок 3 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: На вимогу, зазначену у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації, щодо досвіду виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)Учасником була надана у складі його тендерної пропозиції відповідна Довідка вих.№1 від 23.11.2023 з інформацією про Договір №210121/01 від 21.01.2021 року на суму 158 000,00 грн. з ПДВ. Проте, відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника документ(и), що підтверджують виконання зобов’язань за цим договором, які вимагаються п.2 розд.1 Додатку 1 тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно додати у складі його пропозиції відповідні документи, у строк, визначений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.