Період оскарження умов закупівлі - по 21-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 24-11-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 261 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 305,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
ЄДРПОУ: | 04378669 Досьє YouControl |
Сайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Оксана Дем'яненко |
Телефон: | +025595585 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67543, Україна, Одеська область,Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, будинок 56 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції, договору про закупівлю (протокол/рішення учасників/засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником), довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів)». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надана наступна інформація: відповідно до Протоколу загальних зборів учасників ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» за №1/23 від 13.06.2023р. Липова Т.О. призначена на посаду директора з 15.06.2023року. Однак, в наданому Учасником на підтвердження даної інформації наказі №1 від 21.06.2023року міститься інформація, що до обов’язків директора Липова Т.О. приступила 21.06.2023року на підставі вищевказаного Протоколу. Також даний наказ не містить відбитку печатки. Інформація щодо призначення на посаду директора Липової Т.О. суперечить одна одній. Вимогами тендерної документації передбачено, що всі документи та інформація, що надаються Учасником у складі пропозиції мають бути взаємоузгоджені. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Інформацію та документи, що містять фактичну взаємоузгоджену інформацію щодо повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції, договору про закупівлю (протокол/рішення учасників/засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником), довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів). 2. Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «У разі, якщо учасником процедури закупівлі є товариство з обмеженою відповідальністю або товариство з додатковою відповідальністю, тощо, то, на виконання вимог ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», учасник процедури закупівлі повинен надати такі документи:1) або довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю, що буде укладений в разі перемоги за результатом цієї процедури закупівлі, не є для учасника значним правочином та/ або не потребує попередньої згоди чи схвалення від вищого органу управління такого переможця з посиланням на відповідні норми законодавства та статуту переможця; 2) або рішення загальних зборів учасників/рішення засновника про надання згоди на укладання договору за результатами цієї процедури закупівлі, оформлене відповідно до вимог статуту переможця та чинного законодавства». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції наданий лист пояснення за вих №1 від 22.11.2023р. наступного змісту: «ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» що укладений в разі перемоги за результатом цієї процедури закупівлі, не є для учасника значним правочином та не потребує попередньої згоди чи схвалення від вищого органу управління у відповідності до п.1З розділу 5. ВИЩИЙ ОРГАН ТОВАРИСТВА - ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ Статуту. Вартість чистих активів товариства на 30.09.2023 року складає 13248,4 тис. гривень». Однак Статут Учасника не містить п.13 в розділі 5 ВИЩИЙ ОРГАН ТОВАРИСТВА - ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ Статуту. Незрозуміло, навіщо Учасником надана заздалегідь неправдива інформація, що, в свою чергу, викликає сумніви щодо надійності такого Учасника як Постачальника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1) або довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю, що буде укладений в разі перемоги за результатом цієї процедури закупівлі, не є для учасника значним правочином та/ або не потребує попередньої згоди чи схвалення від вищого органу управління такого переможця з посиланням на відповідні норми законодавства та статуту переможця; 2) або рішення загальних зборів учасників/рішення засновника про надання згоди на укладання договору за результатами цієї процедури закупівлі, оформлене відповідно до вимог статуту переможця та чинного законодавства»; оформлені відповідно до вимог тендерної документації. 3. П.4 частини Інші вимоги до Учасника Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: інформації в довільній формі щодо наявності договору на послуги дератизації, дезінсекції, дезінфекції. На підтвердження надається сканована копія, виготовлена з оригіналу договору, та відповідна ліцензія. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідної ліцензії не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: сканована копія, виготовлена з оригіналу відповідної ліцензії. 4. П.2 частини Додаткова інформація Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником схеми транспортування товару. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано: Схему транспортування без зазначення найменування запропонованого товару. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Схему транспортування, оформлену відповідно до вимог п.2 частини Додаткова інформація Додатку 3 до тендерної документації. 5. Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Скановані оригінали Наказу «Про затвердження Настанов (правил, заходів, політики, тощо) щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях», Настанови (правила, заходи, політика, тощо) щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях та Наказу «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції наданий наказ №10 від 01.09.2023р. «Про Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях». Наказу «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях», оформленого відповідно до вимог діючого законодавства України (а саме: кадрового діловодства) Учасником не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Скан оригіналу Наказу «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях» оформлені відповідно до вимог діючого законодавства України (а саме: кадрового діловодства). 6. Вимогами п. 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Лист - гарантія або гарантійне підтвердження щодо наявності та/або залучення спеціалістів та фахівців, які мають необхідні знання та досвід». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано Листа - гарантії або гарантійного підтвердження щодо наявності та/або залучення спеціалістів та фахівців, які мають необхідні знання та досвід. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Лист - гарантію або гарантійне підтвердження щодо наявності та/або залучення спеціалістів та фахівців, які мають необхідні знання та досвід. 7. Вимогами п. 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Інформація про наявність у учасника таких відповідальних осіб: відповідальна особа з охорони праці, яка повинна мати необхідні знання (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків); відповідальна особа з безпеки дорожнього руху (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків). Довідка має бути підписана відповідальними такими особами: з ведення кадрової роботи та керівником підприємства». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано лист пояснення за вих.№ 35 від 22.11.2023р., яким Учасник відмовився надавати відповідну інформацію. 20.11.2023року в період уточнень Учасник звертався з вимогою до Замовника через електронну систему закупівель стосовно даного питання. Замовником у встановлені строки Учаснику було надано розвернуте роз’яснення. Поданням своєї тендерної пропозиції Учасник підтвердив, що повністю усвідомлює зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці закупівлі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Інформація про наявність у учасника таких відповідальних осіб: відповідальна особа з охорони праці, яка повинна мати необхідні знання (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків); відповідальна особа з безпеки дорожнього руху (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків). Довідка має бути підписана відповідальними такими особами: з ведення кадрової роботи та керівником підприємства. 8. Вимогами п. 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Учасником надається довідка в довільній формі з переліком наявних власних первинних засобів пожежогасіння (в належному технічному стані, відповідно до норм законодавства України (нові або прийняті після технічного обслуговування (з наданням акту технічного обслуговування), не менше 2-х одиниць: з них не менш 1 вогнегасник порошковий з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг; 1 вогнегасник вуглекислотний з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг); з наданням інформації, що підтверджують право власності (видаткова накладна або бухгалтерська довідка (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис) за підписом уповноваженої особи учасника, керівника/керівника підприємства, головного бухгалтера/бухгалтера». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надана довідка за №23.11.2023р., що не містить підпису уповноваженої особи учасника, керівника/керівника підприємства, головного бухгалтера/бухгалтера Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: довідку в довільній формі з переліком наявних власних первинних засобів пожежогасіння (в належному технічному стані, відповідно до норм законодавства України (нові або прийняті після технічного обслуговування (з наданням акту технічного обслуговування), не менше 2-х одиниць: з них не менш 1 вогнегасник порошковий з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг; 1 вогнегасник вуглекислотний з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг); з наданням інформації, що підтверджують право власності (видаткова накладна або бухгалтерська довідка (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис) за підписом уповноваженої особи учасника, керівника/керівника підприємства, головного бухгалтера/бухгалтера. 9. Вимогами п. 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Документи, що підтверджують наявність у учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір щодо постачання товару (Вид предмету закупівлі: Товари) з бюджетною установою (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету), укладений не раніше 2022 року, що є у відкритому доступі (публічна інформація) на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro. На підтвердження учасником надаються скани*, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів, разом із усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, тощо (не менше одного такого договору, фактична сума договору не менше 50 тис. грн.) та відгуками** від замовників про їх виконання (не менше 1 скану оригіналу відгуку щодо договору, зазначеного у довідці)». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано Договір постачання №12 від 18.02.2022року, який Додатковою угодою №2 від 10.11.2022року було розірвано та загальна сума договору склала 12 350,40грн. з ПДВ. Вимогами тендерної документації було чітко передбачено надання повністю виконаного (завершеного) договору щодо постачання товару (розірваний договір не є повністю виконаним, оскільки зобов’язання за ним виконуються в такому випадку частково) та з фактичною сумою договору не менше 50 тис. грн. Невиконання всіх умов договору та наявні недоліки договору (у Додатковій угоді № 1 від 14.09.2022р у преамбулі договору зазначене ТОВ «Продресурсюг» в особі Сіліпіни С.А.) піддають сумніву надійність Учасника як добросовісного Постачальника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Документи, що підтверджують наявність у учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір щодо постачання товару (Вид предмету закупівлі: Товари) з бюджетною установою (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету), укладений не раніше 2022 року, що є у відкритому доступі (публічна інформація) на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro. На підтвердження учасником надаються скани*, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів, разом із усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, тощо (не менше одного такого договору, фактична сума договору не менше 50 тис. грн.) та відгуками** від замовників про їх виконання (не менше 1 скану оригіналу відгуку щодо договору, зазначеного у довідці) 10. П.7 частини Додаткові вимоги до товару Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: Доставка та відвантаження товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника протягом дії договору. Товар повинен поставлятися спеціалізованим транспортним засобом відповідно до чинних правил перевезення продуктів харчування, який повинен відповідати технічним та санітарним вимогам. Учасник повинен підтвердити, що транспортний засіб буде справним, чистим, утримуватися у належному стані, щоб забезпечити захист товару від забруднення та пошкодження. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції підтвердження не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: підтвердження, що транспортний засіб буде справним, чистим, утримуватися у належному стані, щоб забезпечити захист товару від забруднення та пошкодження. 11. Вимогами п. 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для забезпечення умов поставки товару, що є предметом закупівлі (у довідці має бути зазначено: найменування засобу, механізму, устаткування/обладнання, транспортного засобу (марка, модель; кількість; державний номер; рік випуску; серія, номер та дата видачі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу), правові підстави використання (документ, який підтверджує право власності/користування), відомості про технічний стан). Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано довідку за №16 від 22.11.2023р., що не містить відомостей про технічний стан. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для забезпечення умов поставки товару, що є предметом закупівлі (у довідці має бути зазначено: найменування засобу, механізму, устаткування/обладнання, транспортного засобу (марка, модель; кількість; державний номер; рік випуску; серія, номер та дата видачі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу), правові підстави використання (документ, який підтверджує право власності/користування), відомості про технічний стан). 12. Вимогами п. 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: Довідка про наявність автомобільного транспорту (спеціалізований вантажний автомобіль рефрижератор) з даними про наявність необхідних умов транспортування товару у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано довідку за №17 від 22.11.2023р., що не містить даних про наявність необхідних умов транспортування товару у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку про наявність автомобільного транспорту (спеціалізований вантажний автомобіль рефрижератор) з даними про наявність необхідних умов транспортування товару у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. 13. Вимогами Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: Запропоновані учасником характеристики мають бути аналогічними або бути кращими по всім параметрам, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. В такому випадку Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано: тендерну пропозицію з найменуванням товару «Ананаси шматки». Листа в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.