Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 25-11-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 3 101 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 15 507,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УСАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04377888 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ЮЛІЯ СТЕЛЬМАХ |
Телефон: | 380968356035 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67663, Україна, Одеська область,с. Усатове, Одеська область, Біляївський район, село Усатове, ПРОВУЛ.УРЯДОВИЙ, будинок 63 |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Дана процедура закупівлі внесена уповноваженою особою Замовника до річного плану закупівель на 2023 рік, що підтверджує оприлюднений річний план UA-P-2023-11-16-008525-c згідно вищезазначених вимог. На сьогоднішній день виникла ситуація, яка обумовлює підстави для відміни відкритих торгів з особливостями код "ДК 021:2015:15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (Продуктові набори для мешканців Усатівської територіальної громади)" відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2023-11-16-017047-a, зокрема, так як кошти, які були передбачені в бюджеті на 2023рік, на придбання продуктових наборів для мешканців Усатівської територіальної громади, станом на 10.01.2024 року в бюджеті на 2024 рік, кошти на закупівлю вказаних наборів не заплановано (згідно Довідки т.в.о. начальника фінансового відділу Усатівської сільської ради № 492 від 10.01.2024 року). У Замовника через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів (предмета закупівлі) та відсутність фінансової спроможності, скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг є необхідність прийняття рішення про відміну відкритих торгів з особливостями.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-01-2024, 00:01
Період оскарження:
з 10-01-2024, 16:04 по 21-01-2024, 00:00
Документи:
Під час розгляду пропозиції ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" (код за ЄДРПОУП 20423276) на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: Додатком №2 вимагалось: Підтверджуючі документи щодо відповідності транспортного засобу для поставки товарів санітарно-гігієнічним вимогам: документ, що підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту, яким здійснюватиметься поставка товарів, згідно з чинним законодавством України (договір, термін дії якого – протягом строку дії договору про закупівлю, та акт надання послуг дезінфекції за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції учасника). Разом з тим надаються результати дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту (це може бути протокол лабораторного дослідження бактеріологічної лабораторії автомобілів за гігієнічними показниками / протокол випробувань змивів з автомобілів на наявність мікробіологічних показників сальмонели тощо). Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" у складі тендерної пропозиції надає договір №10 від 01 вересня 2022 року з ПП «Лотос-7» та лист про продовження дії договору до 31.12.2023 року, проте в тендерній пропозиції Учасника відсутній акт надання послуг дезінфекції за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції учасника. 1.2. документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у повному обсязі: 2) акти-приймання передачі та видаткові накладні, що підтверджують виконання наданих аналогічних договорів у повному обсязі. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні акти-приймання передачі, що підтверджують виконання наданих аналогічних договорів у повному обсязі. Документи, які підтверджують відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, якість та безпеку запропонованої продукції: копію діючого сертифікату ISO 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013, IDT) на систему управління інформаційною безпекою стосовно послуг з оптової торгівлі, зберігання та транспортування харчових продуктів та звіт за результатами наглядового аудиту виданий на ім’я учасника. Учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікат ISO/IES 27001:2023 від 22 листопада 2023 року. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній звіт за результатами наглядового аудиту виданий на ім’я учасника, хоча в даному сертифікаті зазначена інформація про те, що СЕРТИІФІКАТ ВИДАНИЙ на підставі результатів аудиту системи управління Органом із сертифікації систем менеджменту ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ, МКТРОЛОГІЇ ТА СТАНДАРТИЗАЦІЇ». П.4. Розділу V тендерної документації передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На підставі вищевикладеного Учаснику, протягом 24 годин усунути наступні невідповідності, а саме: Надати - акт надання послуг дезінфекції транспортного засобу за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції учасника; акти-приймання передачі, що підтверджують виконання наданих аналогічних договорів у повному обсязі; звіт за результатами наглядового аудиту виданий на ім’я учасника на підставі результатів якого видано сертифікат ISO/IES 27001:2023 від 22 листопада 2023 року. Враховуючи викладене уповноважена особа Усатівської сільської ради Одеського району Одеської області на підставі пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.