Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 74 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 372,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43991679 Досьє YouControl |
Сайт: | https://galych-osvita.gov.ua |
Контактна особа: | Олена Стасенко |
Телефон: | +380343122189 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 77100, Україна, Івано-Франківська область,місто Галич, вул.Винниченка, будинок 8 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують повноваження керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - за результатами перевірки електронного підпису учасника процедури закупівлі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що учасників процедури наклав на пропозицію уніфікований електронний підпис, а повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - надана інформаційна довідка щодо наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору без зазначення повного найменування предмета аналогічного договору та без зазначення загальної суми договору, чим порушено вимоги пп.1.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують виконання аналогічного договору (акти та/або накладні тощо), зазначеного в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, чим порушено вимоги пп.1.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий оригінал декларації виробника або якісного посвідчення на товар, що є предметом закупівлі, щодо відповідності товару вимогам нормативній документації (ГОСТ, ГСТУ, ДСТУ або ТУ У), чим порушено вимоги пп. 2 п. 6 розділу 3 тендерної документації. - не наданий оригінал експертного висновку або протоколу випробувань на товар, що є предметом закупівлі, щодо оцінки відповідності товару встановленим законодавством вимогам, виданого відповідною акредитованою лабораторією України на ім’я Учасника або виробника не більше 90-денної давнини, відносно кінцевої строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пп. 3 п. 6 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. - надати документи що підтверджують повноваження керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. - відповідно до ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником тендерної пропозиції та її оцінки повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису Учасника або службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п.1 розділу 3 цієї тендерної документації. - надати інформаційну довідку щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням повного найменування предмета аналогічного договору та загальної суми договору. - надати документи що підтверджують виконання аналогічного договору (акти та/або накладні тощо), зазначеного в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. - надати оригінал декларації виробника або якісного посвідчення на товар, що є предметом закупівлі, щодо відповідності товару вимогам нормативній документації (ГОСТ, ГСТУ, ДСТУ або ТУ У). - надати оригінал експертного висновку або протоколу випробувань на товар, що є предметом закупівлі, щодо оцінки відповідності товару встановленим законодавством вимогам, виданого відповідною акредитованою лабораторією України на ім’я Учасника або виробника не більше 90-денної давнини, відносно кінцевої строку подання тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.