Період оскарження умов закупівлі - по 16-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 19-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 899 932,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 86 997,96 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Харківський національний університет внутрішніх справ |
ЄДРПОУ: | 08571096 Досьє YouControl |
Сайт: | http://univd.edu.ua/ |
Контактна особа: | Леонова Тетяна Олександрівна |
Телефон: | +380577398102 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61080, Україна, Харківська область,Харків, проспект Льва Ландау 27 |
3 |
Протокол № 23/11/24/5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ м. Вінниця 24 листопада 2023 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником ТОВ «Спарта 2015» #39625877 (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі консерва яловичина тушкована вищого ґатунку, 15130000-8: М’ясопродукти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-11-10-014499-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. У закупівлі приймали участь три Участника: ТОВ «Спарта 2015» #39625877 з остаточною ціновою пропозицією: 2 505 829,44 грн., ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБІН ІГОР ІВАНОВИЧ # 2247201094 з остаточною ціновою пропозицією: 2 571 987,52 грн. та ТОВ "М'ЯСОКОМБІНАТ ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ" # 44674486 з остаточною ціновою пропозицією: 2 572 113,60 грн. Найбільш економічно вигідною була пропозиція Учасника ТОВ «Спарта 2015» #39625877. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Спарта 2015» #39625877 (далі – Учасник) виявлені наступні невідповідності: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність/відсутність інформації, яка визнана конфеденційною; 2) Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформацію про працівників посади яких не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: надано інформація про наявність водія, експедитора та вантажника замість водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного і вантажника. 3) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за кожні десять днів за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції; 4) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції дезінфектора; 5) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат калібрування устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильної установки, встановленої на автомобілі); 6) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав особисту медичну книжку водія автотранспортного засобу. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пункту 4.2. «Дата та час розкриття тендерної пропозиції» розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації учасник в складі пропозиції надає інформацію про наявність/відсутність інформації, яка визнана конфеденційною; 2) Відповідно до пункту 2.1. додатку 1 тендерної документації учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», у складі тендерної пропозиції надається: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, згідно із Класифікатором професій ДК 003:2010, а саме: про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника (зазначається посада, П.І.Б., ІПН). 3) Відповідно до пункту 4.4. додатку 3 тендерної документації учасником надаються акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції (періодичність здійснення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але не рідше ніж один раз на десять днів)); 4) Відповідно до пункту 4.4. додатку 3 тендерної документації: «Суб’єкт господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів повинен мати сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції»; 5) Відповідно до пункту 4.5. додатку 3 тендерної документації: «Учасник у складі пропозиції надає сертифікати або інші документи, що підтверджують проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п.2 ст.45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: сертифікат калібрування на устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі)»; 6) Відповідно до пункту 6.1. додатку 3 тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надаються особисті медичні книжки працівників (водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Інформацію про наявність/відсутність інформації, яка визнана конфіденційною; 2) Назви посад працівників учасника водія та експедитора скоригувати у відповідності до вимог тендерної документації та надати інформацію про наявність водія автотранспортного засобу та експедитора транспортного. Скориговану інформацію підтвердити наступними документами: - трудові книжки водія автотранспортного засобу та експедитора транспортного (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування; - особисті медичні книжки працівників (водія автотранспортного засобу та експедитора транспортного); - документи, що підтверджують проходження навчання водія автотранспортного засобу та експедитора транспортного, з питань гігієни персоналу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ має містити інформацію про дату такого навчання; 3) Акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за кожні десять днів за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції; 4) Сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції дезінфектора; 5) Сертифікат або інший документ, що підтверджує проведене калібрування устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильної установки, встановленої на автомобілі); 6) Особисту медичну книжку водія автотранспортного засобу. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі Учасник ТОВ «Спарта 2015» #39625877 протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення, для усунення виявлених невідповідностей повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель подати сертифікат відповідності до поданого паспорту якості. У разі якщо Учасник процедури закупівлі не виправить виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції, він буде відхилений на підставі абз. 5 ч. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі та тендерних процедур ____________________ (підпис) Тетяна ЛЕОНОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.