Період оскарження умов закупівлі - по 14-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 30 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | НУ "Львівська політехніка" |
ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.lp.edu.ua |
Контактна особа: | Проць Мар'яна Юріївна |
Телефон: | 380977068852 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів, вул. С. Бандери,12, корпус 13 |
0 |
1.Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 5.2. розділу V тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати наступні документи: … «документ з заповненою формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації».У складі тендерної пропозиції учасником подано файл: «Відомості. pdf», в якому зазначено що Учасник не є платником ПДВ, водночас у відомостях про Учасника вказано індивідуальний податковий номер (для платників ПДВ) 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати оновлений документ, що зазначений у пункті 1 цього повідомлення, з усуненими невідповідностями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.