Період оскарження умов закупівлі - по 13-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 875 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 375,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УСАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04377888 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ЮЛІЯ СТЕЛЬМАХ |
Телефон: | 380968356035 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67663, Україна, Одеська область,с. Усатове, Одеська область, Біляївський район, село Усатове, ПРОВУЛ.УРЯДОВИЙ, будинок 63 |
6 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл «Проект договору.PDF» в якому міститься проект договору з ТОВ "МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ" (код за ЄДРПОУ 40876792) та Департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради, з ціновою та кількісною пропозицією, яка не відповідає тендерній пропозиції тобто оформлений не у відповідності до вимог Додатку 5 тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 3 розділу IV затвердженої тендерної документації визначено, що Проєкт договору про закупівлю складено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом та Особливостями, а також особливостей предмету закупівлі. Проєкт договору про закупівлю із зазначенням порядку змін його умов наведено у Додатку 5 до тендерної документації. 1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати проект договору з ціновою та кількісною пропозицією, яка відповідає тендерній пропозиції тобто оформлений у відповідності до вимог Додатку 5 тендерної документації з урахуванням вимог пункту 3 розділу IV затвердженої тендерної документації та інформації зазначеної вище. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл «Док1.pdf» в якому міститься інформація у вигляді таблиці про Приватне Підприємство «Приватна друкарня», але зв’язок між Приватним Підприємством «Приватна друкарня» та ТОВ "МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ" не відомий. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист – пояснення чи інше документальне пояснення про зв’язок між Приватним Підприємством «Приватна друкарня» та ТОВ "МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ" з урахуванням вищезазначеної інформації. Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене уповноважена особа Усатівської сільської ради Одеського району Одеської області на підставі пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.