Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-11-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 17 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 87,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДУ "ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України" |
| ЄДРПОУ: | 02012022 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рудик Вікторія |
| Телефон: | +380444890186 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації та п. 40 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно п.1 розділу 3 тендерної документації – учасник повинен надати заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком №1 до ТД. Відповідно вимог тендерної документації учасник надає тендерну пропозицію за встановленою замовником формою, учасник не повинен відступати від даної форми. Учасником надано «Тендерну пропозицію», але не за формою, як того вимагає тендерна документація. Відповідно Додатку №2 до тендерної документації – учасник повинен надати документи, що підтверджують правомочність щодо підпису документів тендерної пропозиції та на укладення договору про закупівлю, а саме: повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та протокол зборів засновників або протоколу/рішення власників чи акціонерів тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність/доручення керівника учасника, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис або інший документ із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, та інше. Учасником надано Наказ №57-к від 20.05.2021р. на призначення голови правління товариства (підстава протокол №43 27.04.2021р.), але не надавши протокол загальних зборів акціонерів. Відповідно Додатку №3 якісних, кількісних, технічних вимог – учасник повинен надати заповнену таблицю щодо предмету закупівлі. Учасником надано документ №3176 від 14.11.2023р., але в таблиці не заповнено поле щодо наявності чи відсутності у харчових продуктах ГМО. Відповідно Додатку №3 загальних вимог – З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару, учасник надає гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом цієї закупівлі у кількості, якості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника, відповідно до вимог замовника. Строк придатності товару на момент поставки повинен складати не менше 80% загального терміну зберігання, що встановлений виробником та зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці (упаковці) і вважається гарантійним терміном, а з іншим строком придатності за згодою сторін. Гарантійний лист повинен включати в себе: назву учасника, ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) про проведення відкритих торгів, назву предмета закупівлі згідно оголошення. Учасником надано документи №3184 та №3185 від 14.11.2023р., але не за формою, як того вимагає тендерна документація. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену «Тендерну пропозицію» за встановленою замовником формою; Надати протокол №43 від 27.04.2021р. загальних зборів акціонерів; Надати оновлену заповнену таблицю з вказанням наявності чи відсутності у харчових продуктах ГМО; Надати оновлений гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом цієї закупівлі у кількості, якості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника, відповідно до вимог замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.