Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 71 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 359,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 04373057 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хома Віра Андріївна |
| Телефон: | +380672675041 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 81555, Україна, Львівська область,Великий Любінь, вул. Львівська, 74 |
1 |
1. У складі тендерної пропозиції Учасник ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" надав Довіреність №1012, дата видачі: 03.10.2022 року на Яремко Н.В. щодо здійснення повноважень з питань участі у публічних закупівлях від ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ", однак термін дії Довіреності до сплив 03.10.2023 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Вимога 1 переліку виявлених невідповідностей зазначена у пп. 1 п. 4 Додатку №1 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців)». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати чинну довіреність або доручення на особу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.