Період оскарження умов закупівлі - по 07-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 57 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 285,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Заболоттівська спеціальна школа Волинської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 21748263 Досьє YouControl |
Сайт: | http://zakupki.prom.ua |
Контактна особа: | Тетяна Берестюк |
Телефон: | +380683236000 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 44142, Україна, Волинська область,смт.Заболоття, вул.Незалежності 15 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Ярема Мирослава Миколаївна виявлено наступні невідповідності: - В документах про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (згідно вимог п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»), встановлено, що суми наданих видаткових накладних про поставку ФОП Ярема М.М. сирних продуктів Устилузькому закладу дошкільної освіти (ясла-садок) не відповідають сумі договору №7 від 09.02.2022 року та Угоді №1 від 01.09.2022р. про розірвання договору №7 від 09.02.2022р. Відповідно до Договору №7 від 09.02.2022 року вартість договору становить 49920,00грн. з ПДВ. На момент розірвання Договору та укладання Угоди №1 від 01.09.2022р. фактично поставлено товару на суму 4634,00 грн з ПДВ. Загальна вартість видаткових накладних має співпадати з сумою фактично поставленого товару з 09.02.2022р. до 01.09.2022р, а саме сумі 4634,00грн з ПДВ. Проте, накладні надані вибірково за період з лютого по грудень 2022 року загальною вартістю 4849,20 грн. Відповідно надані накладні не підтверджують факт виконання вказаного аналогічного договору в повному обсязі, що передбачено Розділом 1 Додатку 1 Тендерної документації. Також у довідці №827 від 08.11.2023р. про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у колонці «Загальний строк дії договору» зазначено період «Лютий - грудень 2022р.», хоча фактичний період дії договору з 09.02.2022р. по 01.09.2022р. відповідно до договору №7 від 09.02.2022 року та Угоді №1 від 01.09.2022р. З метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати: - документальне підтвердження виконання аналогічного договору, укладеного з Устилузьким закладом дошкільної освіти (ясла-садок) на поставку сирних продуктів за період з 09.02.2022р. по 01.09.2022р. на суму 4634,00грн з ПДВ; - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням інформації, яка буде відповідати наданим документам.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.