Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 111 476,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 557,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" імені І.Г.Харитоненка Державної прикордонної служби України |
| ЄДРПОУ: | 38245193 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевчук Марина |
| Телефон: | 380987030687 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул.Озерна, будинок 14 |
3 |
Шановний Учасник, ФОП Лабудько Вадим Васильович, при розгляді Вашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено певні невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 інформаційна довідка Учасника щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 1 одиниці) з інформацією: марка, модель, тип (вид) кузову; реєстраційний номер транспортного засобу; правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором перевезення тощо); назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання транспорту; інформація про державну реєстрацію оператора ринку на транспортний засіб (зазначити реєстраційний номер потужності; дата реєстрації; де зареєстрована потужність (область), подана не у відповідності до вимог Тендерної документації, а саме не зазначена інформація про державну реєстрацію оператора ринку на транспортний засіб (зазначити реєстраційний номер потужності; дата реєстрації; де зареєстрована потужність (область). 1.2 відсутні документи на потужності (об’єкти), які задіюються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі: у разі використання Учасником власних потужностей: правовстановлюючий(чі) документ(и) Учасника на потужності; у разі використання потужностей, які належать іншим особам: договір(и), на підставі якого (яких) будуть використовуватися потужності для виробництва та/або обігу предмету закупівлі, дійсний до 31.12.2023 року. 2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності наведені в дужках до переліку та опису виявлених невідповідностей: 2.1 на виконання вимог пункту 1.1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник подає Інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 1 одиниці). 2.2 на виконання вимог пункту 1.2.1. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник подає документи на потужності (об’єкти), які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі. 3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 1 одиниці) з інформацією: марка, модель, тип (вид) кузову; реєстраційний номер транспортного засобу; правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором перевезення тощо); назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання транспорту; інформація про державну реєстрацію оператора ринку на транспортний засіб (зазначити реєстраційний номер потужності; дата реєстрації; де зареєстрована потужність (область); 3.2 документи на потужності (об’єкти), які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі: у разі використання Учасником власних потужностей: правовстановлюючий(чі) документ(и) Учасника на потужності; у разі використання потужностей, які належать іншим особам: договір(и), на підставі якого (яких) будуть використовуватися потужності для виробництва та/або обігу предмету закупівлі, дійсний до 31.12.2023 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.