Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 09-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 320 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти Кролевецької міської ради |
ЄДРПОУ: | 41761455 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Копейченко Андрій Віталійович |
Телефон: | +380545395346 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 41300, Україна, Сумська область,Кролевець, вулиця Франка,8 |
4 |
Додаток 1 Тендерної Документації містить перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.1. Довідка складена у довільній формі про працівників. 1.2. копія особистих медичних книжок працівників Учасника, які зазначені в довідці про працівників, з вчасним проходженням медоглядів. Документація передбачала надання копія особистих медичних книжок працівників Учасника, які зазначені в довідці про працівників, з вчасним проходженням медоглядів У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: - довідка про наявність працівників (файл Дов прац.jpg), де ТОВ "Орхідея Суми" зазначає 8 працівників, а саме: Мошкін Р.О., Жекова Н. В., Мартинеко В.М., Обозний А.Б., Линник В.І., Пігуль О.С., Бірченко В.О., Серга Т.П. Разом з тим, у складі Пропозиції відсутні копії особистих медичних книжок вищевказаних працівників з вчасним проходженням медоглядів, а саме: особисті медичні книжки , з вчасним проходженням медоглядів Мошкін Р.О., Жекова Н. В., Мартиненко В.М., Обозний А.Б., Линник В.І., Пігуль О.С., Бірченко В.О., Серга Т.П. Необхідно додати: особисті медичні книжки , з вчасним проходженням медоглядів Мошкін Р.О., Жекова Н. В., Мартинеко В.М., Обозний А.Б., Линник В.І., Пігуль О.С., Бірченко В.О., Серга Т.П. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених п.43 Особливостей. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.